Final Fantasy XIII-2
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Final Fantasy XIII-2
Igen, hivatalosan is holnap jelenik meg, szóval jöhet a kommentdömping
-
- Kezdő fórumozó
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2011. feb.. 27. 20:45
Re: Final Fantasy XIII-2
Szervusz csak nemhogy te már játszol is vele
Én 576-ból rendeltem meg remélem az az előrendelői változat fog ténylegesen megérkezni , és azt is remélem hogy 3.-án ki is hozzák már várom:-)
Én 576-ból rendeltem meg remélem az az előrendelői változat fog ténylegesen megérkezni , és azt is remélem hogy 3.-án ki is hozzák már várom:-)
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Final Fantasy XIII-2
Még nem játszom vele, de már várom Hétvégén majd
-
- Kezdő fórumozó
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2011. feb.. 27. 20:45
Re: Final Fantasy XIII-2
Hát remélem én is tudok már játszani vele hétvégén
Te honnan rendelted meg vagy rendeled meg ?
Te honnan rendelted meg vagy rendeled meg ?
-
- Kezdő fórumozó
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2011. feb.. 27. 20:45
Re: Final Fantasy XIII-2
Jóóó ma hívtak fel az 576-ból szóval ha nem jön közbe semmi extra akkor hétvégén veretem is
Re: Final Fantasy XIII-2
Na megvan. Az első tíz percen túl is vagyok. Idáig impozáns, persze nem derült ki még semmi. Ma nem alszom.
-
- Kezdő fórumozó
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2011. feb.. 27. 20:45
Re: Final Fantasy XIII-2
Hogyan szerezted meg ilyen gyorsan ? o_O Neked protekciód van t uti vagy letóltötted de akkor meg már régebben is el kezdhettél volna játszani vele. Nekem elvilag ma délután lehet vele csapatni
Re: Final Fantasy XIII-2
Nincs benne trükk. Az 576 baromi gyors volt.
Re: Final Fantasy XIII-2
Na hát, nem akarom elkiabálni, de idáig kellemes meglepetés a játék.
A cső jelleget teljesen kiütötték. Nyoma sincs a menj végig a pályán és kész vagy jellegnek. Tényleg baromi nagy szabadságot ad a játék. Nem tudom mi lesz a folytatásban, de az első 1-2 órám a folyamatos tutorialokban menetelt. (Egyelőre soknak tűnik az infó, de gondolom ez kitisztul, ahogy haladok előre.) Nagyon féltem az időutazósditól, hogy darabossá válik tőle a játék. De egyelőre nem (5 óránál járok). Nem érezni rajta azt, hogy pályaszakaszokra bomlik, és a sztorit is jól tartja, nincs üresjárat. Sőt, egészen korrekt módon van beleépítve az időutazás közhelye. Jelentem vigyázni kell. Nincs save point. Automatikus a mentés. Bármit is teszel, nem tudod visszapörgetni. Mivel a beszélgetéseket is te irányítod, így várhatóan jó sok opciót fog adni a játék, bár ez majd egy új végigjátszás során fog kiderülni.
Hülye dolog: én azon kategória vagyok, aki szerette az első részt egyszer végigjátszani, de utána nem maradt késztetésem kipörgetni fullra a játékot. Mégis kellemes élmény volt számomra. Főként azért, mert annak a résznek a mechanizmusa az adrenalin termelésemre hatot, így miután a történet véget ért, nem maradt miért izgulnom. Itt végre korántsem a harc tűnik a lényegnek. Választási lehetőségeim már ennyi idő utána is hihetetlenül gazdag.
Az egyik legnagyobb erénye jelen pillanatban a játéknak, hogy hihetetlenül él, hihetetlenül jól kommunikál velem, játékossal.
Én nagyon féltem ettől a játéktól a bemutatók alapján. Attól tartottam, hogy a X. résznek a folytatásához hasonlóan bárgyúsítják az egészet és még a sztori is rossz lesz. Az első félelmem teljesen elszállt. Sarah - akit az előbbi részben nem annyira csipáztam, mert annyira szerencsétlen volt, mintha egy uborka lett volna gyerekkorába a legjobb barátja -, hihetetlen, de szimpatikus lett. Kicsit ugyan elkezdett Yunara hajazni mentalitásban, de megbocsátom, mert szerethető lett. A moogle sem idegesítő. Eddig teljes mértékben eltalálták, hogy annyi szituációs hangsúly legyen rajta, ami nem csapja ki a giccs és bárgyúmétert. Így fájdalom kimondani, de inkább aranyos és üde színfoltja a játéknak. No meg baromi hasznos. Az új srácról Noelről még nem nyilatkozom. Határán van annak, hogy megkedveljem... de ne igyunk előre a medve bőrére.
Úgy tűnik, hogy a karakterek úgy am block ezerszer jobban felépítettek, mint az elődjében. A feltehetőleg főgenyusz is olyan indítást kapott, ami emberivé teszi. Remélem, hogy a folytatásban is így lesz. (megjegyezném, hogy itt is kicsit a X-et érzem hatásnak Lord Seymour személyében)
És még valami, sok helyen olvastam, hogy nem örülnek neki, hogy csak két játszható karakterünk van. Hát tartogat a játék egy kis meglepit, ami miatt, ez a gond, nem gond. Sőt szeretem. De nem spoilerezek. Ja és negyedik óra után megkaptam az első 30 perces ütközetemet, ami baromi jó volt. Nem csak a játékra, de a csatákra is jellemző a nagy szabadság.
Egyelőre amit negatívumnak hoznék fel az a Crystarium. Ha lehet, még az elődjéhez képest is lineárisabb. Itt jó lett volna, ha ugyancsak lopnak maguktól a X. részből. Na de hozzá teszem, ez legyen a legnagyobb problémám.
Most pont kapóra jött nekem, hogy fekvőgipszem van, így kellemesen elmerülhetek ebben a játékban. Remélem a folytatás is hasonlóan pozitív lesz
A cső jelleget teljesen kiütötték. Nyoma sincs a menj végig a pályán és kész vagy jellegnek. Tényleg baromi nagy szabadságot ad a játék. Nem tudom mi lesz a folytatásban, de az első 1-2 órám a folyamatos tutorialokban menetelt. (Egyelőre soknak tűnik az infó, de gondolom ez kitisztul, ahogy haladok előre.) Nagyon féltem az időutazósditól, hogy darabossá válik tőle a játék. De egyelőre nem (5 óránál járok). Nem érezni rajta azt, hogy pályaszakaszokra bomlik, és a sztorit is jól tartja, nincs üresjárat. Sőt, egészen korrekt módon van beleépítve az időutazás közhelye. Jelentem vigyázni kell. Nincs save point. Automatikus a mentés. Bármit is teszel, nem tudod visszapörgetni. Mivel a beszélgetéseket is te irányítod, így várhatóan jó sok opciót fog adni a játék, bár ez majd egy új végigjátszás során fog kiderülni.
Hülye dolog: én azon kategória vagyok, aki szerette az első részt egyszer végigjátszani, de utána nem maradt késztetésem kipörgetni fullra a játékot. Mégis kellemes élmény volt számomra. Főként azért, mert annak a résznek a mechanizmusa az adrenalin termelésemre hatot, így miután a történet véget ért, nem maradt miért izgulnom. Itt végre korántsem a harc tűnik a lényegnek. Választási lehetőségeim már ennyi idő utána is hihetetlenül gazdag.
Az egyik legnagyobb erénye jelen pillanatban a játéknak, hogy hihetetlenül él, hihetetlenül jól kommunikál velem, játékossal.
Én nagyon féltem ettől a játéktól a bemutatók alapján. Attól tartottam, hogy a X. résznek a folytatásához hasonlóan bárgyúsítják az egészet és még a sztori is rossz lesz. Az első félelmem teljesen elszállt. Sarah - akit az előbbi részben nem annyira csipáztam, mert annyira szerencsétlen volt, mintha egy uborka lett volna gyerekkorába a legjobb barátja -, hihetetlen, de szimpatikus lett. Kicsit ugyan elkezdett Yunara hajazni mentalitásban, de megbocsátom, mert szerethető lett. A moogle sem idegesítő. Eddig teljes mértékben eltalálták, hogy annyi szituációs hangsúly legyen rajta, ami nem csapja ki a giccs és bárgyúmétert. Így fájdalom kimondani, de inkább aranyos és üde színfoltja a játéknak. No meg baromi hasznos. Az új srácról Noelről még nem nyilatkozom. Határán van annak, hogy megkedveljem... de ne igyunk előre a medve bőrére.
Úgy tűnik, hogy a karakterek úgy am block ezerszer jobban felépítettek, mint az elődjében. A feltehetőleg főgenyusz is olyan indítást kapott, ami emberivé teszi. Remélem, hogy a folytatásban is így lesz. (megjegyezném, hogy itt is kicsit a X-et érzem hatásnak Lord Seymour személyében)
És még valami, sok helyen olvastam, hogy nem örülnek neki, hogy csak két játszható karakterünk van. Hát tartogat a játék egy kis meglepit, ami miatt, ez a gond, nem gond. Sőt szeretem. De nem spoilerezek. Ja és negyedik óra után megkaptam az első 30 perces ütközetemet, ami baromi jó volt. Nem csak a játékra, de a csatákra is jellemző a nagy szabadság.
Egyelőre amit negatívumnak hoznék fel az a Crystarium. Ha lehet, még az elődjéhez képest is lineárisabb. Itt jó lett volna, ha ugyancsak lopnak maguktól a X. részből. Na de hozzá teszem, ez legyen a legnagyobb problémám.
Most pont kapóra jött nekem, hogy fekvőgipszem van, így kellemesen elmerülhetek ebben a játékban. Remélem a folytatás is hasonlóan pozitív lesz
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Final Fantasy XIII-2
Na, itt is elindult, van is benne azonnal 3 óra.
Kezdeti benyomások:
-Nincs cső. Elágazó utak, legalább a látszat megvan, hogy nem egy irányba haladsz.
-Két állandó party-tag van, Serah és Noel. Egyáltalán nem zavaró, hogy a harmadik csak szörny lehet, szinte észre se veszed, hogy nem ember(egyén?) áll ott. Ráadásul, ha nem is irodalmi magasságokban, de indokolva van, mert bizony Noel a világ végén vadász volt. Aki így állatokat is tud gyűjteni.
Egyébként a fejlődéssel nincs baj szerintem, némileg szabadabb és fakultatívabb az eredetinél. Maga a harc, szerintem könnyebb.Limit break-hez hasonló dolog van, méghozzá a Feral link, amit szörnyekkel tudsz végrehajtani. Semminél jobb. Eidolon viszont nincs harcban, max Lighninggal, és üzenem, hogy Bahamut még mindig rohadt menő .
-Rejtvények: Eddig eggyel találkoztam, nem volt túl nehéz, de gondolom később több kihívást is nyújt majd.
-A világ már most érdekesebb, vannak benne emberek elődjével ellentétben, sőt, néhány + küldetés is. Igen, így sokkal hatásosabban elő lehet adni a dolgokat, sokkal emberközelibb, mintha a datalogot olvasnád. A NORA tagokat az elején hátrahagytam, nem hinném,hogy a sima 13-nál több szerephez jutnának, de már az elején is feltűnő, mennyire életközelibbek, mint múltkor.
-Zenék: Uematsu-t nem tudták pótolni a 12-ben, de a 13-ban sem. Hát gondolta a Square, ha minőséget nem sikerül, hátha hat a mennyiség. Szóval igen, az FF13-2 zenéjét, ha jól tudom 4, vagy 5 zenész hegesztette, méghozzá maradt Hamauzu, a Parasite Eve zeneszerzője (vele elég jól jártak), + még pár ember, akit nem igen ismerek.
Tetszik. Igen, ez már így, ha nem is Uematsu, de élvezhető, nem is kicsit. Itt figyel az OST a gépen, mert szívesen hallgatom. Az eredeti FF témákból már csak a Chocobo maradt (pusztuljanak, amiért no hagyományos Victory Fanfare ), + részben felhangzik a Prelude is valahol. Szóval keressetek rá, hallgassátok, megéri. (Caius témája, meg a Ruler of Time and Space valami rohadt jó )
-Új szereplők: A legjelentősebb Caius, akit az eddigiek alapján nagyon eltaláltak, igazi sötétség szolgája, inkább karizmatikus, mint a 13 pápa utánzata. Ezenkívül van még egy gyenge egészségű (?) kislányunk is, fing tudja, hogy neki mi lesz a szerepe, de tény, hogy neki is köze van a lila főgonoszhoz. Ezenkívül van egy eléggé szimpatikus Alyssánk is, neki nem tudom lesz-e szerepe.
Visszatérő szereplő eddig csak NORA-tag meg visszaemlékezés volt. Serah amennyire idegesítő, szinte bottalüthetően ( )tehetetlen és semilyen volt, annyira elviselhető, néhol már aranyos.
-Mog. Nos, ő új szereplő, de inkább eszköz, mivel Ő Serah fegyvere, útmutatója, kutyusa, mivel a távoli dolgokat (vissza)hozza. a Mog clock érdekes dolog, igaziból dettó uigyanaz, mint a Random Battle, csak egy gombbal többet nyomsz.
-Sztori különvélemény: Eddig még nem sokat tudok belőle, de még mindig nem hagyják az olyan zagyvaságokat, hogy "Let's make a miracle happen! ", gvááá, okádék, ilyenkor igenis megfontolandó egy tockos. Legalább a 10 mondatban kifejtett "That's our focus" nincs többé, és remélem, hogy nem is. Egyébként érdekes párhuzamot lehet vonni az FF 6-tal sztori téren (persze ne várjatok olyan játékot, most csak a történeti hasonlóságokra gondolok), például míg az alapjátékban üldöz minket a hatalom (Emperor-Sanctum) addig a második játék mintha az FF6 második felére hasonlítana. A pusztult világ utáni eltűnt/halottnak hitt társak keresése (Lightning/sok sok szereplő a 6ból). Na jó, lehet, hogy ez most elég gyenge volt, mégis, mintha kicsi "nyúlás" lenne benne .
Na, egyenlőre ennyi, aztán ha eszembe jut még valami, írom, illetve kérdezzetek nyugodtan
Kezdeti benyomások:
-Nincs cső. Elágazó utak, legalább a látszat megvan, hogy nem egy irányba haladsz.
-Két állandó party-tag van, Serah és Noel. Egyáltalán nem zavaró, hogy a harmadik csak szörny lehet, szinte észre se veszed, hogy nem ember(egyén?) áll ott. Ráadásul, ha nem is irodalmi magasságokban, de indokolva van, mert bizony Noel a világ végén vadász volt. Aki így állatokat is tud gyűjteni.
Egyébként a fejlődéssel nincs baj szerintem, némileg szabadabb és fakultatívabb az eredetinél. Maga a harc, szerintem könnyebb.Limit break-hez hasonló dolog van, méghozzá a Feral link, amit szörnyekkel tudsz végrehajtani. Semminél jobb. Eidolon viszont nincs harcban, max Lighninggal, és üzenem, hogy Bahamut még mindig rohadt menő .
-Rejtvények: Eddig eggyel találkoztam, nem volt túl nehéz, de gondolom később több kihívást is nyújt majd.
-A világ már most érdekesebb, vannak benne emberek elődjével ellentétben, sőt, néhány + küldetés is. Igen, így sokkal hatásosabban elő lehet adni a dolgokat, sokkal emberközelibb, mintha a datalogot olvasnád. A NORA tagokat az elején hátrahagytam, nem hinném,hogy a sima 13-nál több szerephez jutnának, de már az elején is feltűnő, mennyire életközelibbek, mint múltkor.
-Zenék: Uematsu-t nem tudták pótolni a 12-ben, de a 13-ban sem. Hát gondolta a Square, ha minőséget nem sikerül, hátha hat a mennyiség. Szóval igen, az FF13-2 zenéjét, ha jól tudom 4, vagy 5 zenész hegesztette, méghozzá maradt Hamauzu, a Parasite Eve zeneszerzője (vele elég jól jártak), + még pár ember, akit nem igen ismerek.
Tetszik. Igen, ez már így, ha nem is Uematsu, de élvezhető, nem is kicsit. Itt figyel az OST a gépen, mert szívesen hallgatom. Az eredeti FF témákból már csak a Chocobo maradt (pusztuljanak, amiért no hagyományos Victory Fanfare ), + részben felhangzik a Prelude is valahol. Szóval keressetek rá, hallgassátok, megéri. (Caius témája, meg a Ruler of Time and Space valami rohadt jó )
-Új szereplők: A legjelentősebb Caius, akit az eddigiek alapján nagyon eltaláltak, igazi sötétség szolgája, inkább karizmatikus, mint a 13 pápa utánzata. Ezenkívül van még egy gyenge egészségű (?) kislányunk is, fing tudja, hogy neki mi lesz a szerepe, de tény, hogy neki is köze van a lila főgonoszhoz. Ezenkívül van egy eléggé szimpatikus Alyssánk is, neki nem tudom lesz-e szerepe.
Visszatérő szereplő eddig csak NORA-tag meg visszaemlékezés volt. Serah amennyire idegesítő, szinte bottalüthetően ( )tehetetlen és semilyen volt, annyira elviselhető, néhol már aranyos.
-Mog. Nos, ő új szereplő, de inkább eszköz, mivel Ő Serah fegyvere, útmutatója, kutyusa, mivel a távoli dolgokat (vissza)hozza. a Mog clock érdekes dolog, igaziból dettó uigyanaz, mint a Random Battle, csak egy gombbal többet nyomsz.
-Sztori különvélemény: Eddig még nem sokat tudok belőle, de még mindig nem hagyják az olyan zagyvaságokat, hogy "Let's make a miracle happen! ", gvááá, okádék, ilyenkor igenis megfontolandó egy tockos. Legalább a 10 mondatban kifejtett "That's our focus" nincs többé, és remélem, hogy nem is. Egyébként érdekes párhuzamot lehet vonni az FF 6-tal sztori téren (persze ne várjatok olyan játékot, most csak a történeti hasonlóságokra gondolok), például míg az alapjátékban üldöz minket a hatalom (Emperor-Sanctum) addig a második játék mintha az FF6 második felére hasonlítana. A pusztult világ utáni eltűnt/halottnak hitt társak keresése (Lightning/sok sok szereplő a 6ból). Na jó, lehet, hogy ez most elég gyenge volt, mégis, mintha kicsi "nyúlás" lenne benne .
Na, egyenlőre ennyi, aztán ha eszembe jut még valami, írom, illetve kérdezzetek nyugodtan
Re: Final Fantasy XIII-2
Én pont azon gondolkodtam, hogy aki nem játszott az első résszel, az ezzel a harcrendszerrel meg fog birkózni. Mindenesetre, hogy az első paradigma váltásnál nem kell fél órát nézni, hogy piperélnek, az egy erősen jó pont.
A csajnak még jut szerep, ne aggódj.
Most kérdeznék, mert elakadtam. De azt hiszem, még nincs kitől.
A csajnak még jut szerep, ne aggódj.
Most kérdeznék, mert elakadtam. De azt hiszem, még nincs kitől.
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Final Fantasy XIII-2
Annyit talán tudok segíteni, hogy youtubon van végigjátszás japánul. Angolt még nem tudom van-e már. Egy próbát megér, hátha.
Re: Final Fantasy XIII-2
Megoldva, de köszönöm. Egy sztorivonalat csak végig tudok már csinálni ennyi ff után. Bár, néha persze vannak meglepetések.
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Final Fantasy XIII-2
Kérdésem lenne: Ha bezárok egy tér/idő síkot és újra megnyitom akkor elvileg reset-elődik az area. A sztori vonalat így újra meg lehet csinálni ott? Speciel most Oerba 200AF-re gondolok, Caius-os harc annyira király volt, muszáj havernak is megmutatnom
Ha szabad kérdeznem, melyik volt 30 perces meccs?
Ha szabad kérdeznem, melyik volt 30 perces meccs?
Re: Final Fantasy XIII-2
Elméletileg le tudod így menteni, de menj tutira, és a Historia Cruxban ments. Ott ki is írja a mentéshez, hogy így lesz, ahogy akarod.
Az előbb szép nagy volt az arcom, hát ki is fogott rajtam a játék. Persze nem másban mint vezérlésben. A problémám a következő:
Helyszín yaschas Massif -01XAF-. Második Hope találkozás után. Elmentem az új fragmanttel az új Time Gathez. Berakott egy új, 3 helyszínt tartalmazó Historia Cruxba. Első helyszín után visszaküldött ugyanide. Bementem a másodikba. Itt is sem találtam semmit ezért visszamentem. DE ekkor nem ebben az HC-ba rakott, hanem a régi nagyba. És azóta nem tudok ide visszatérni. A nagyból hiába próbálkozom nem vált be. Van valakinek ötlete?
Az előbb szép nagy volt az arcom, hát ki is fogott rajtam a játék. Persze nem másban mint vezérlésben. A problémám a következő:
Helyszín yaschas Massif -01XAF-. Második Hope találkozás után. Elmentem az új fragmanttel az új Time Gathez. Berakott egy új, 3 helyszínt tartalmazó Historia Cruxba. Első helyszín után visszaküldött ugyanide. Bementem a másodikba. Itt is sem találtam semmit ezért visszamentem. DE ekkor nem ebben az HC-ba rakott, hanem a régi nagyba. És azóta nem tudok ide visszatérni. A nagyból hiába próbálkozom nem vált be. Van valakinek ötlete?
Re: Final Fantasy XIII-2
Mutáns flán. Jó lehet, hogy a 30 perc egy kis túlzás.akmal888 írta:Kérdésem lenne: Ha bezárok egy tér/idő síkot és újra megnyitom akkor elvileg reset-elődik az area. A sztori vonalat így újra meg lehet csinálni ott? Speciel most Oerba 200AF-re gondolok, Caius-os harc annyira király volt, muszáj havernak is megmutatnom
Ha szabad kérdeznem, melyik volt 30 perces meccs?
Kérdés előfordulhat, hogy programhibám van?
Ugyanis a következő van hozzá téve az előzőekhez. Szóval a HC alaptérképén nem látni ezt a pályaszakaszt. Neve: The Void Beyond - Year Unknown-. Ha L2vel átváltom a nézetet, akkor ott megtalálom a legvégén. Nyitva van. De ha rámegyek és X-et nyomok nem reagál... kezdek nagyon berágni. Már két órája itt jojózom és nem történik semmi. Ebből a 3 pályából egyedül amit bead egy zárt terület. Ahová ha bemegyek, egy ajtó állja az utamat, ami zárva van.
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Final Fantasy XIII-2
Szerintem az még nem elérhető terület, asszem nekem sem nyitódik még.
Az óriás Flan-t te le tudtad győzni? Serah mondta, hogy majd később, de én neki mentem. Kb 10 mp alatt laposra vert, aztán mivel ráér később is, ott hagytam.
Te mennyire voltál fejlett? Nálam Noel-nek van 1300 HP-ja, kb 120 strenght, Serahval meg annyi magic, meg kb 1100 HP. Kíváncsi vagyok, hogy csináltad
Az óriás Flan-t te le tudtad győzni? Serah mondta, hogy majd később, de én neki mentem. Kb 10 mp alatt laposra vert, aztán mivel ráér később is, ott hagytam.
Te mennyire voltál fejlett? Nálam Noel-nek van 1300 HP-ja, kb 120 strenght, Serahval meg annyi magic, meg kb 1100 HP. Kíváncsi vagyok, hogy csináltad
Re: Final Fantasy XIII-2
Na akkor még mindig bajban vagyok. Már mindent újra bejártam kétszer is, és nem sikerül új opciót találnom. Az idáig fellelhető összes küldetést is megcsináltam (kivétel a Flan második elpusztítása), így egy helyben totyorgok. Ha te éppen ennél az új 3 pályaszakasznál vagy. Nézd már meg légyszíves, hogy te, hogy tudsz visszamenni.
Nálam jelen pillanatban Noel 2100 Hp-vel van és 200 az Strenght. Serah 1500 és hasonló a Magic. A Flannal való második csatához még ez sem elég. Pár kört kibírnak, azután át kell váltanom védőre és ott már hamar leszed a dög. Ahhoz, ahogy látom jóval többet kell fejlődni, bár lehet, hogy ez lesz az út ahhoz, hogy meg tudjam nyitni...
Majd mondd, hogy sikerült-e továbbjutnod.
Nálam jelen pillanatban Noel 2100 Hp-vel van és 200 az Strenght. Serah 1500 és hasonló a Magic. A Flannal való második csatához még ez sem elég. Pár kört kibírnak, azután át kell váltanom védőre és ott már hamar leszed a dög. Ahhoz, ahogy látom jóval többet kell fejlődni, bár lehet, hogy ez lesz az út ahhoz, hogy meg tudjam nyitni...
Majd mondd, hogy sikerült-e továbbjutnod.
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Final Fantasy XIII-2
Az elsőt én elég könnyen megöltem, igen, a másodikat meg hagytam. Utána meg kell keresni az artefact-ot, és kinyitni vele az egyik portált, utána szabad az út Archylte Steppe-hez, na itt hagytam abba most én. (persze folytatom majd este, vagy holnap )
Re: Final Fantasy XIII-2
Még korábban vagy. Hozz be de gyorsan, mert felrobbanok.
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Final Fantasy XIII-2
OK, majd igyekszem. Addig próbálj olyan területekre menni, ahol a HC-ban van ilyen színtelen ikon, ami a plusz gate-eket jelzi, hátha ki tudsz nyitni egyet.
Én pl: Yaschas Massif 1x-után rohadtul nem tudtam merre kell menni, youtubon kellet utána néznem. (mondta egyálltalán a game, hogy akkor hova kellett volna menni ? )
Én pl: Yaschas Massif 1x-után rohadtul nem tudtam merre kell menni, youtubon kellet utána néznem. (mondta egyálltalán a game, hogy akkor hova kellett volna menni ? )
-
- Kezdő fórumozó
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2011. feb.. 27. 20:45
Re: Final Fantasy XIII-2
Huu ti aztán nyomatjátok én még nem játszottam vele csak 2 órát De egyet tudok , képesek voltak szebb játékot csinálni mint az előző és ez ugyérzem mindig igy is lesz hála az istennek egyre és egyre szebb final fantasykal játszhatunk
Re: Final Fantasy XIII-2
fabulanovacrystallis írta:Huu ti aztán nyomatjátok én még nem játszottam vele csak 2 órát De egyet tudok , képesek voltak szebb játékot csinálni mint az előző és ez ugyérzem mindig igy is lesz hála az istennek egyre és egyre szebb final fantasykal játszhatunk
Félre ne érts, szerintem is gyönyörű a játék, de nem érzek orbitális különbséget a két rész között. De nem vitatom, hogy a látvány magáért beszél. Ennek a résznek mindenképpen előnye, hogy nem csak a látvány visz magával, hanem az események is. És azt kell, hogy mondjam, bátor tettet hajtottak végre a történetírók. Senki és semmi nem tabu, erre készüljetek fel.
A problémám jelentem megoldva. Készüljetek fel, fogjátok verni a fejeteket a falba, mikor elvesztek az időben úgy, mint én. De megéri cudar csaták a jutalma. És megvan a flan másodjára is. De mint tudjuk, nincs spoiler!
-
- Kezdő fórumozó
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2011. feb.. 27. 20:45
Re: Final Fantasy XIII-2
Én nem igen értem még hogy hogyan működik ez a historia crux
mondjuk még nem is nagyon szenvedtem vele :)Amugy az AF az évet jelentene?
mondjuk még nem is nagyon szenvedtem vele :)Amugy az AF az évet jelentene?
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Final Fantasy XIII-2
AF-->After (Cocoon's) Fall, azaz a 13 után.
Egyébként tényleg rohadt jó lett a játék, alig várom, hogy mehessek megint. Ha a régebbi FF-eket nem is, de a 13-at (sőt, szerintem sok helyen a 12-őt is) alázza.
Egyébként ez mekkora parasztság már, ahogy Snow-r elintézték az írók? Mármint, hogy "bocs, de te ezen a kapun nem jöhetsz át", nemám megoldanák, hogy pl a szönyek helyett be lehessen szervezni egy harmadik party tagot
Egyébként tényleg rohadt jó lett a játék, alig várom, hogy mehessek megint. Ha a régebbi FF-eket nem is, de a 13-at (sőt, szerintem sok helyen a 12-őt is) alázza.
Egyébként ez mekkora parasztság már, ahogy Snow-r elintézték az írók? Mármint, hogy "bocs, de te ezen a kapun nem jöhetsz át", nemám megoldanák, hogy pl a szönyek helyett be lehessen szervezni egy harmadik party tagot