Szerintem is de 8 foreverGandalf írta:szerintem tök jó Final fantasy X
Final Fantasy X
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
Hát, "gagyik" vagytok, tökre megdobja a játékmenetet. Elég egyszerű kis rejtvények, de jól el lehet velük szórakozni. Ami hülyeség, hogy Tidus nem tudja a bal kezét használni.szriccs írta:A templomos kirakósokat én is utáltam, de rendesen...
A legtöbbet Ixion templomában szenvedtem, mert nem esett le, hogy az egyik követ a szakadékba kell tolni...
---
A harcrendszer tényleg jó, elég sok lehetőséget ad a kezünkbe. A fejlődési rendszer szintén. (én most épp expert griden viszem, és már sokkal több lehetőségem van, mint az alap griden, pedig most egyáltalán nem tápoltam.)
Az Aeonok nekem tetszenek, az összes, amivel eddig találkoztam. Ja, Yojimbo nem igazán, mivel csak fél-aeon, és ráadásul pénzbe kerül. Odin legalább ingyen dolgozott...
A történet, a szó szerinti játék-menet iszonyú lineáris, még FF-mércével nézve is, és ez az, ami nem tetszett. A végén sem ütnek nagyot a fordulatok (most nem arra gondolok, amire már mindenki rájön a játék elején, tudniillik, hogy Sint nem lesz olyan egyszerű kinyírni). De azért van hagulata, még így másodjára is.
A kamerakezelés hiánya egyértelműen spórolás. Nekem annak tetszik. Mindenesetre semmi bajom nincs a kameraállásokkal, bár néha megkavarják az irányítást.
A karakterek is erős oldalát képezik ennek a résznek. Itt nincs meg az a "Cait Sith", a senki normális ember által nem használt karakter, amilyen elég sok részben előtrabantul.
Hm, mi hiányzik? A vége? Azt még nem láttam, majd később!
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Rikku?olf írta:A karakterek is erős oldalát képezik ennek a résznek. Itt nincs meg az a "Cait Sith", a senki normális ember által nem használt karakter, amilyen elég sok részben előtrabantul.
Egyébként észrevettem valamit.
Ending-Spoiler!!!
Yuna a játék angol változatának végén azzal búcsúzik Tidustól hogy: I love you. A japánban meg azzal hogy Arigato. Nocsak, már itt is jelentkezik a hollywoodiasítás? :/ :/
Azért Rikku Mix-ei elég pusztitóak tudtak lenni. Mondjuk az ami felviszi a támadást egy örök 9999-re vagy ami az élettel csinálja ugyanezt. Cait Sith Limit-jei röhejesek voltak. Ellenben a macska a folytatásokban jó karakter míg a tolvajlány, nos ő ment a többiekkel. Azt sose fogom megérteni hogy lehet egy fürdőruhában harcolni, nade mindegy.
- Serena McKeenzo
- Gyakori fórumozó
- Hozzászólások: 207
- Csatlakozott: 2007. jan.. 18. 17:47
- Tartózkodási hely: Lifestream
- Serena McKeenzo
- Gyakori fórumozó
- Hozzászólások: 207
- Csatlakozott: 2007. jan.. 18. 17:47
- Tartózkodási hely: Lifestream
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
Most szünetben végigjátszottam! Egész jó volt a vége, pont annyi nyállal, amennyi kell bele. Vagy talán kicsit rövidnek tűnt a befejezés. (nekem a játék maga hosszú volt) (hosszú idő után végre mégegy rész, amiben tényleg meghal valaki... vagy mégsem? )
Lehet, hogy nálam a 8 befejezését is felülmúlta, de ez hangulatfüggő...
Lehet, hogy nálam a 8 befejezését is felülmúlta, de ez hangulatfüggő...
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Igen, engem nagyon meglepett hogy irányba ment el a játék vége. Ugyebár "meghalt" Tidus is, Auron is, szétoszlott az összes aeon is, de még emellett is meglehetősen keserédes lett a dolog. Az igazi erejét mégis az olyan részletek adják mint az apjával pacsizó Tidus és a Yuna-monológ a végén. Tökéletes lezárás volt, nagyot dobott az összehatáson.
Azért az jó hogy baja van a DoA lányokkal de egy X-2es Yuna jöhet. Jó azért van különbség de mégiscsak. Yorda leírása meg tetszik nagyon: "she takes pity on the freaky horned boy - so perhaps, subconsciously, we nerds like the idea of some tall hot chick hanging out with us despite the fact that we're hideously deformed and ostracised by society"
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
Na egy kicsit a játékról. Jó kis játék ez a 10, de most, hogy szabad vagyok (értsd ez alatt, hogy most van meg az airship) visszagondolva rövidnek tűnik. Jó, jó tudom, sok helyen megyünk végig és sok minden történik, de egyszerűen arra számítottam, hogy a zarándokút után még bőven lesznek dolgok. Mármint, hogy ide-oda rohangálok, ennek-annak segítek, hogy segítsen nekem megölni Sint és így lassan megkapom a megoldást, hogy hogyan végezzek vele. Bár a végén még nem voltam, és tudom, hogy még ott is lesznek dolgok, de az ilyen omiózus "végsőharc előtti 100 harc"-ra nekem midnig tápolnom kell, meg ugye plusz dolgokat szerezni és ott már tulajdonképpen nincs semmiféle történés. Remélem értitek, hogy mire gondolok.
Viszont maga a játék baromi jó ettől függetlenül és lehet, hogy így a legjobb ez, de én azért még raktam volna bele vele valami pluszot és nem csak elintézni egy kis párbeszéddel az egészet.
Viszont maga a játék baromi jó ettől függetlenül és lehet, hogy így a legjobb ez, de én azért még raktam volna bele vele valami pluszot és nem csak elintézni egy kis párbeszéddel az egészet.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Rájöttem miért tűnik olyan rövidnek az X. Azért, mert a többi részben mindig úgy volt kitalálva a történet, hogy nem tudtad mi lesz a második felében. Mindig elkezdődött egy szál, amit végigvittünk, viszont utána jött egy másik amit nem is sejtettünk addig, hogy benne lesz. Ezzel szemben az X-ben már gyakorlatilag az elejétől világos a célunk (legyőzni Sin-t), és direkte oda tartunk, semmiféle új vonalat nem vezettek be a történetbe. Pont ezért csalódtam én is, amikor azt tapasztaltam amit kult is kifejtett az előbb.
(Gondoljatok pl a VIII-ra: hol volt ott szó először Time Compression-ról?)
De egyébként a puszta játékórákat nézve nem biztos hogy rövidebb mint a többi rész.
(Gondoljatok pl a VIII-ra: hol volt ott szó először Time Compression-ról?)
De egyébként a puszta játékórákat nézve nem biztos hogy rövidebb mint a többi rész.
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
Épp ezt taglalták a többiek is!
---
Igen-igen, tényleg, a végén én is arra számítottam, hogy legalább mégegyszer be kell majd járni Spirát, hogy kiderüljön a megoldás. Ehhez képest rögtön ott volt, csak kicsit érdeklődni kellett... KOMOLYAN NEM JUTOTT EZ SENKINEK ESZÉBE 1000 ÉVEN ÁT? Jajj, de hülyék az emberek...
---
Nektek nem jutott még eszetekbe a Yevon-kereszténység párhuzam?
---
Igen-igen, tényleg, a végén én is arra számítottam, hogy legalább mégegyszer be kell majd járni Spirát, hogy kiderüljön a megoldás. Ehhez képest rögtön ott volt, csak kicsit érdeklődni kellett... KOMOLYAN NEM JUTOTT EZ SENKINEK ESZÉBE 1000 ÉVEN ÁT? Jajj, de hülyék az emberek...
---
Nektek nem jutott még eszetekbe a Yevon-kereszténység párhuzam?
- Serena McKeenzo
- Gyakori fórumozó
- Hozzászólások: 207
- Csatlakozott: 2007. jan.. 18. 17:47
- Tartózkodási hely: Lifestream
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Én örömmel kölcsönadom 3 feltétellel:
1.Tényleg ugyanugy kapom vissza mint ahogy odaadtam
2.Sütsznekem egy finom sütit és valahogy eljuttatod hozzám
3.Rajzolsz nekem valami szépet.
... ...
1.Tényleg ugyanugy kapom vissza mint ahogy odaadtam
2.Sütsznekem egy finom sütit és valahogy eljuttatod hozzám
3.Rajzolsz nekem valami szépet.
... ...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára akmal888 2007. máj.. 13. 17:15-kor.