Final Fantasy VII
- Darten
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2007. ápr.. 13. 21:02
- Tartózkodási hely: Ahol sötét van és nincs meleg
Final Fantasy VII
Engedélyek és idő megvan. Na végre nyitok .
A téma címe ugye egyértelmű, meg a menet is: kedvenc szereplő, vélemény a világról, a karakterekről, a kinézetről, a harcrendszerről, meg úgy mindenről, ami benne van ebben a játékban. Csodálkozom kissé, hogy még nincs is ilyen téma.
Na akkor elsőnek jöjjön az én véleményem, még egész friss:
Külsőségek és rendszerek:
Amikor először betettem a játékot, az első kifejezés, ami eszembe jutott, az a "bűnronda" volt. Bizonyos értelemben nem, sok helyen viszont igenis változott a véleményem. Először is csak a karakterek csúnyák, a hátterek nem. Azok sokhelyütt kifejezetten szépek. Mindgar mondjuk ronda, de az azért ronda, mert annak kell lennie. És vannak még ilyen apróságai is a grafikának, mint a szép víz- vagy fényábrázolás, vagy a változatos kameraállások.
A harcrendszer elsőre unalmas volt, aztán ahogy bővültek a lehetőségek, elkezdtem élvezni, szóval itt is egy jó pont. Az ellenfelek értékei általában jól eltaláltak, pár kivétel azért akad (dögvész és pestis a Master Tonberrykre )
A materia-rendszer elsőre túl nagy szabadság volt nekem, aztán ebbe is beleszoktam. Ennek a rendszernek köszönhetően mindenkinek másféle partyja van, és változatosan lehet játszani a játékot. Sokféle materia van, nem mindegyik értelmére jöttem rá, viszont a legnagyobb hiba, amikor nagyobb történeti meg időbeli ugrásoknál leszedi a gém az összes materiát, és egy nagy csatában kell észrevennem, hogy Barret, aki level 3-as fire all-t, meg level2-es cometet tud (többek között), most csak támadni tud...
Kinézetre visszatérve még: nem csak a tájak, hanem az ellenfelek is változatosak voltak.
Belső értékek:
(nem akarom lespoilerezni az egészet, szóval aki még nem játszotta végig, az ezt a hozzászólást inentől ugorja át)
A szereplők:
Cloud kemény... volt az elején. Illetve az is maradt, csak a vége felé elkezdett moralizálni. Ami mondjuk érthető, idegroncs lett, de néha akkor is zavart. Barret volt a kedvenc szereplőm, ő olyan igazi férfi típus: erős, bátor, jó barát, bár azért jól el tudott szúrni pár dolgot, de ezt megbocsátjuk ... Tifa aranyos (bár ahogy Cloud felé közeledett, az elég kínos volt. Persze azért Cloud is rátett, ahogy nem vette észre. Vagy nem akarta...), de Aeris-t valahogy jobban szerettem szegényt, még a felsőbbrendűségi én-vagyok-az-egyetlen viselkedésével együtt is. Red XIII / Nanaki színes egyéniség, érdekes figura, tekintve, hogy nem ember, de engem nem fogott meg annyira. De kétségkívül az eddigi Final Fantasy-k egyik legeredetibb karaktere. Cid egy vadállat (ez rá a legjobb szó ), egy vén róka, aki mindenkit kioszt- tehát az egyik kedvencem. Cait Sith-ről az a véleményem, hogy legalább az utolsó csatában odadughatta volna a képét, ha már annyit beszélt a világ megmentéséről. Vincentről szólnom sem kell, olf szerint erőltetett figura, szerintem meg kifejezetten mély. Yuffie az elején kis szemét volt, aztán megkedveltem, rájöttem, hogy aranyos, csak ne fordíts neki hátat ...
A történetről az jutott eszembe, hogy változatos, és viszonylag hosszú. Nem ugyanaz a missziód egész végig, nem egy célért küzdenek az egész játékban. Tetszett a pusztulófélben lévő világ, és afelett az emberek reménykedése, ahogy még mindig élték a szokásos életüket... ez szép volt szerintem. Néhol voltak azért túlzások, de az megengedett egy japán történetben ugyebár.
Nem teljesen tartozik a belsőhöz, de ide írom, hogy imádom a csapatszétosztásokat. Valahogy úgy néz ki, mintha nem csak arról lenne szó, hogy kivel harcolsz, hanem azzal is, hogy ki megy veled, mint személyiség. Pl amikor Midgart elhagytuk, és én Aerist meg Tifát választottam Cloud mellé, Barret felmordult, hogy "tudtam, hogy ezt fogod tenni".
A befejezésről (azért ezt már lespoilerezem tényleg): Kettős érzésem volt ezzel a nyitva hagyott sztorival kapcsolatban. Már amíg fel nem tűnt az "500 évvel később" jelenet. Na az tényleg feltette a koronát az egészre.
Szóval gratulálunk, Square, ez is egy fantasztikus játék és történet. Ez meg egy nagyon hosszadalmas leírás, de hát bocsánat, írtam ami eszembe jutott...
A téma címe ugye egyértelmű, meg a menet is: kedvenc szereplő, vélemény a világról, a karakterekről, a kinézetről, a harcrendszerről, meg úgy mindenről, ami benne van ebben a játékban. Csodálkozom kissé, hogy még nincs is ilyen téma.
Na akkor elsőnek jöjjön az én véleményem, még egész friss:
Külsőségek és rendszerek:
Amikor először betettem a játékot, az első kifejezés, ami eszembe jutott, az a "bűnronda" volt. Bizonyos értelemben nem, sok helyen viszont igenis változott a véleményem. Először is csak a karakterek csúnyák, a hátterek nem. Azok sokhelyütt kifejezetten szépek. Mindgar mondjuk ronda, de az azért ronda, mert annak kell lennie. És vannak még ilyen apróságai is a grafikának, mint a szép víz- vagy fényábrázolás, vagy a változatos kameraállások.
A harcrendszer elsőre unalmas volt, aztán ahogy bővültek a lehetőségek, elkezdtem élvezni, szóval itt is egy jó pont. Az ellenfelek értékei általában jól eltaláltak, pár kivétel azért akad (dögvész és pestis a Master Tonberrykre )
A materia-rendszer elsőre túl nagy szabadság volt nekem, aztán ebbe is beleszoktam. Ennek a rendszernek köszönhetően mindenkinek másféle partyja van, és változatosan lehet játszani a játékot. Sokféle materia van, nem mindegyik értelmére jöttem rá, viszont a legnagyobb hiba, amikor nagyobb történeti meg időbeli ugrásoknál leszedi a gém az összes materiát, és egy nagy csatában kell észrevennem, hogy Barret, aki level 3-as fire all-t, meg level2-es cometet tud (többek között), most csak támadni tud...
Kinézetre visszatérve még: nem csak a tájak, hanem az ellenfelek is változatosak voltak.
Belső értékek:
(nem akarom lespoilerezni az egészet, szóval aki még nem játszotta végig, az ezt a hozzászólást inentől ugorja át)
A szereplők:
Cloud kemény... volt az elején. Illetve az is maradt, csak a vége felé elkezdett moralizálni. Ami mondjuk érthető, idegroncs lett, de néha akkor is zavart. Barret volt a kedvenc szereplőm, ő olyan igazi férfi típus: erős, bátor, jó barát, bár azért jól el tudott szúrni pár dolgot, de ezt megbocsátjuk ... Tifa aranyos (bár ahogy Cloud felé közeledett, az elég kínos volt. Persze azért Cloud is rátett, ahogy nem vette észre. Vagy nem akarta...), de Aeris-t valahogy jobban szerettem szegényt, még a felsőbbrendűségi én-vagyok-az-egyetlen viselkedésével együtt is. Red XIII / Nanaki színes egyéniség, érdekes figura, tekintve, hogy nem ember, de engem nem fogott meg annyira. De kétségkívül az eddigi Final Fantasy-k egyik legeredetibb karaktere. Cid egy vadállat (ez rá a legjobb szó ), egy vén róka, aki mindenkit kioszt- tehát az egyik kedvencem. Cait Sith-ről az a véleményem, hogy legalább az utolsó csatában odadughatta volna a képét, ha már annyit beszélt a világ megmentéséről. Vincentről szólnom sem kell, olf szerint erőltetett figura, szerintem meg kifejezetten mély. Yuffie az elején kis szemét volt, aztán megkedveltem, rájöttem, hogy aranyos, csak ne fordíts neki hátat ...
A történetről az jutott eszembe, hogy változatos, és viszonylag hosszú. Nem ugyanaz a missziód egész végig, nem egy célért küzdenek az egész játékban. Tetszett a pusztulófélben lévő világ, és afelett az emberek reménykedése, ahogy még mindig élték a szokásos életüket... ez szép volt szerintem. Néhol voltak azért túlzások, de az megengedett egy japán történetben ugyebár.
Nem teljesen tartozik a belsőhöz, de ide írom, hogy imádom a csapatszétosztásokat. Valahogy úgy néz ki, mintha nem csak arról lenne szó, hogy kivel harcolsz, hanem azzal is, hogy ki megy veled, mint személyiség. Pl amikor Midgart elhagytuk, és én Aerist meg Tifát választottam Cloud mellé, Barret felmordult, hogy "tudtam, hogy ezt fogod tenni".
A befejezésről (azért ezt már lespoilerezem tényleg): Kettős érzésem volt ezzel a nyitva hagyott sztorival kapcsolatban. Már amíg fel nem tűnt az "500 évvel később" jelenet. Na az tényleg feltette a koronát az egészre.
Szóval gratulálunk, Square, ez is egy fantasztikus játék és történet. Ez meg egy nagyon hosszadalmas leírás, de hát bocsánat, írtam ami eszembe jutott...
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
Előszöris minden jót a témának, a hetet már minden más témában húszezerszer szétcincáltuk, de valahogy jó huszonegy-ezredjére (ezt így kellene írni??) is! Vagyis ez az én véleményem, remélem a többiek is így vannak vele.
Nanaki valamiért továbbra is a kedvencem, annyiraidealizált karakter... előszöris narancssárga, aztán kutya is meg macska is, kinek mi tetszik, de azért udvarias, tapasztalt de egyben kamaszéveit tapossa, félszemű, de nem kalóz, hanem indián, tud trükköket (bukfencezés, lassított futás), és mindezt teljesen játszható karakterként teszi, ráadásul elvállalja a Fekete Matéria őrzését! (Bár Barretnek érdemesebb odaadni, vicces, ahogy ott bámul a zöldben... mondhatnánk, olyan Steineres, ha a kilenc lenne előbb, ugye...)
A "anyagozós" rendszer szerintem nagy ötlet, egyrészt ugye a csapatkusztomizálás miatt (tényleg, kíváncsi lennék rá, ki milyen összeállításokat alkalmazott a játék során), másrészt meg "van mit gyűjteni". A hetedikben nekem még az is élmény volt, mikor a tengernyi matériából kihalásztam a használandókat, és összeraktam a hipiszupipartit, ami mindent üt. A többi részre nem akarok kitérni, de azokban nem ilyen vicces a felkészülés szerintem. (Na jó, mégis. A hatban és a kilencben egyszerű, a négyben nem is kell, a tízben sem, csak "jó felé tápolni", az ötben elég sokat lehet rajta filózni, a nyolcban unalomébresztő, a tizenkettőben egyáltalán nem is kell semmit, csak atakkolni. Az első három rész titka is a jóféle tápolás, a maradandó csapat ügyes kialakítása.)
És most hirtelen nem jut eszembe több minden, csak az, hogy az AC még valahogy odailleszthető a játékhoz, a DoCot meg nem kellett volna. De már ez is mellékág.
Nanaki valamiért továbbra is a kedvencem, annyiraidealizált karakter... előszöris narancssárga, aztán kutya is meg macska is, kinek mi tetszik, de azért udvarias, tapasztalt de egyben kamaszéveit tapossa, félszemű, de nem kalóz, hanem indián, tud trükköket (bukfencezés, lassított futás), és mindezt teljesen játszható karakterként teszi, ráadásul elvállalja a Fekete Matéria őrzését! (Bár Barretnek érdemesebb odaadni, vicces, ahogy ott bámul a zöldben... mondhatnánk, olyan Steineres, ha a kilenc lenne előbb, ugye...)
A "anyagozós" rendszer szerintem nagy ötlet, egyrészt ugye a csapatkusztomizálás miatt (tényleg, kíváncsi lennék rá, ki milyen összeállításokat alkalmazott a játék során), másrészt meg "van mit gyűjteni". A hetedikben nekem még az is élmény volt, mikor a tengernyi matériából kihalásztam a használandókat, és összeraktam a hipiszupipartit, ami mindent üt. A többi részre nem akarok kitérni, de azokban nem ilyen vicces a felkészülés szerintem. (Na jó, mégis. A hatban és a kilencben egyszerű, a négyben nem is kell, a tízben sem, csak "jó felé tápolni", az ötben elég sokat lehet rajta filózni, a nyolcban unalomébresztő, a tizenkettőben egyáltalán nem is kell semmit, csak atakkolni. Az első három rész titka is a jóféle tápolás, a maradandó csapat ügyes kialakítása.)
És most hirtelen nem jut eszembe több minden, csak az, hogy az AC még valahogy odailleszthető a játékhoz, a DoCot meg nem kellett volna. De már ez is mellékág.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Heh, nekem is. A VIII-cal ugyanis előbb játszottam, és valami ahhoz hasonlóra számítottam. Aztán amikor beraktam a VII-et a PS-be, és megjelent az animés fejű Aeris, meg a kocka-Cloud, akinek meg se tudtam különböztetni a karjait a fejétől, felmordultam hogy mi az ördög ez.Amikor először betettem a játékot, az első kifejezés, ami eszembe jutott, az a "bűnronda" volt.
De természetesen ez csak átmeneti volt, mert a hátterek valóban nagyon szépek voltak, és a videók is jól sikerültek. És természetesen nem sok idő kell, hogy a játékba merülve az ember megszokja a lowpoly karaktereket.
Bár nekem nem a VII a kedvenc, egyetértek a véleménnyel hogy ez a legjobban összerakott rész. A borongós misztikus hangulat nagyon magával tudja ragadni az embert, a rengeteg apró részlet és a zene pedig csak mégjobban alápakol.
Ha már feljött RedXIII, nekem az tetszik benne a legjobban (valahol már írtam korábban, de nemtom melyik témában ) amikor confuse hatása alatt saját magát megrúgja Óriási jól néz ki
A harcrendszerről és a fejlődési rendszerről én nem tudok nyilatkozni, nekem ezek egyformán tetszenek valamennyi részben (amivel játszottam), de azt pl tudom ahogy 2xcut és a 4xcut materia az egy nagyon jó ötlet vót
Ja meg egy idegesítő rész: amikor a hegyen azokkal a kis katonákkal kell megnyerni valami csatát. Jéééééézusom
- Szacsi
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2218
- Csatlakozott: 2006. feb.. 16. 16:40
- Tartózkodási hely: Hol itt, hol ott
- Kapcsolat:
Hehe, emlékszem, amikor annak idején kijött ez a rész, egyik ismerősömnél láttuk a demóját és akkor olyan szépnek tűnt
Szerintem egyébként teljesen szokható a grafikája. A videók mai szemmel már elég borzasztóak, de például azok a kis lego kaliberű figurák egész aranyosak, a hátterek meg rendben vannak (az "Ősök" városa pédául nagyon szép *.*).
A zenét nem nagyon említettétek :3 A Cosmo Canyon-nal és a Gold Soucer-rel ki lehetne kergetni a világból, de úgy általában véve jók voltak a zenék. Azok a jó kis prüntyögések... <3
Karakterek....Hmmm, mindegyik jó volt a maga nemében. Barret és Yuffie annyira nem álltak közel a szívemhez. Akkor már inkább Nanaki, Cid (ahogy megy ez az ember...hát az csúcs ), Vincent (bár a Limit break az ő esetében szerintem elég ratyi). (És persze Sephiroth! ^^)
Amin viszont jót röhögtem, az a chocobo vadászat volt. Többször is előfordult, hogy előre kiadtam minden tagnak a parancsokat, erre elpatkol az egyik szörny és pl. Vincent célpont hiányában rápuffant a madárra. Na onnantól csúcs
***
Ja igen, még egy vicces rész. Amikor utol kell érni a vonatot
Szerintem egyébként teljesen szokható a grafikája. A videók mai szemmel már elég borzasztóak, de például azok a kis lego kaliberű figurák egész aranyosak, a hátterek meg rendben vannak (az "Ősök" városa pédául nagyon szép *.*).
A zenét nem nagyon említettétek :3 A Cosmo Canyon-nal és a Gold Soucer-rel ki lehetne kergetni a világból, de úgy általában véve jók voltak a zenék. Azok a jó kis prüntyögések... <3
Karakterek....Hmmm, mindegyik jó volt a maga nemében. Barret és Yuffie annyira nem álltak közel a szívemhez. Akkor már inkább Nanaki, Cid (ahogy megy ez az ember...hát az csúcs ), Vincent (bár a Limit break az ő esetében szerintem elég ratyi). (És persze Sephiroth! ^^)
Na igen, ez nekem sem tartozik a kedvenc részeim közéEmtrexx írta:Ja meg egy idegesítő rész: amikor a hegyen azokkal a kis katonákkal kell megnyerni valami csatát. Jéééééézusom
Amin viszont jót röhögtem, az a chocobo vadászat volt. Többször is előfordult, hogy előre kiadtam minden tagnak a parancsokat, erre elpatkol az egyik szörny és pl. Vincent célpont hiányában rápuffant a madárra. Na onnantól csúcs
***
Ja igen, még egy vicces rész. Amikor utol kell érni a vonatot
- Darten
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2007. ápr.. 13. 21:02
- Tartózkodási hely: Ahol sötét van és nincs meleg
Érdekes, nekem a Cosmo volt az egyik kedvenc zeném, mert ott hangszernek hangzottak a hangszerek. Azért nekem kicsit gagyi hangzása volt ezeknek a hangszerimitációknak. Szép dallamok, de nagyzenekarral eljátszva lett volna az igazi.Sachi írta:A Cosmo Canyon-nal és a Gold Soucer-rel ki lehetne kergetni a világból
Másik jó zene gondolom mindenkinek a Sephiroth kórus, na az üt.
Tényleg, a minijátékokat elfelejtettem említeni. Ennyi minijátékot még nem láttam rpg-ben, mint itt. A Cloud-motorozós-vagdalkozós rész még látványos is volt.
A katonás játékkal meg nem volt gondom, mert annyi gilem volt, hogy elsöprő túlerővel tudtam nyerni. A zavaró gondolom nektek is az volt, hogy lassú.
Melesleg Cid járása tényleg állat
Sephiroth zenéje az egyetlen, amit kötelező cím szerint tudni.
Egyébként a minijátékokról. A katonás marhaságnál én sose vettem semmit. Hagytam hogy feljussanak, aztán a party-val lecsaptam egyetlen szörnyet és ugyanúgy nyertem.
A Cloud motorozás elsőre még egész jó volt, de egyszer megpróbálni Golden Saucer-ben bőven sok volt.
Aztán valaki megtudta nyerni, azt, amikor meg kellett etetni a Mog-ot hogy repüljön és tetszen a másik Mog-nak?
Aztán egyszer megpróbáltam a szoba közepén lévő boxolós valamit azt hiszem. Már nem is nagyon emlékszem mi volt az de azt tudom hogy az irányítás egy káosz volt.
Ott az egyetlen jó dolog az Arena volt az "Off course"-zal.
Egyébként a minijátékokról. A katonás marhaságnál én sose vettem semmit. Hagytam hogy feljussanak, aztán a party-val lecsaptam egyetlen szörnyet és ugyanúgy nyertem.
A Cloud motorozás elsőre még egész jó volt, de egyszer megpróbálni Golden Saucer-ben bőven sok volt.
Aztán valaki megtudta nyerni, azt, amikor meg kellett etetni a Mog-ot hogy repüljön és tetszen a másik Mog-nak?
Aztán egyszer megpróbáltam a szoba közepén lévő boxolós valamit azt hiszem. Már nem is nagyon emlékszem mi volt az de azt tudom hogy az irányítás egy káosz volt.
Ott az egyetlen jó dolog az Arena volt az "Off course"-zal.
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
No igen, a katonás az valami rohadt lassú volt, ráadásul mikor megindult az ellenség akkor másodpercenként ugrált a képernyő, hogy most megöltem, mit csináljak? Bezzeg amikor megöltek, akkor nem pattant oda a képernyő.
A Mogosat nekem sikerült megcsinálni. Addig kell etetni, amíg nem fel nem vidul vagy vlm ilyesmi.
A Mogosat nekem sikerült megcsinálni. Addig kell etetni, amíg nem fel nem vidul vagy vlm ilyesmi.
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
Katonás minijáték: Nekem tetszett, elszöszöltem vele rendesen.
Motorozás: 23000 valamennyi a rekordom.
Tengeralattjáró: Püttyögő radar (vagy mi püttyög??), sok zöld kijelző, minden megvan, ami kell bele. Király! És sok GP-t lehet vele kaszálni.
Mogos: Addig kell tömni, amég nem csipog, vagy ilyesmi. Első alkalommal dob meg a gép előtt ácsorgó tag 30 GP-vel, ha jól tudom.
Boxolós: Kő-papír-olló. Az afrofejű harmadik ellenségen még nem jutottam tovább.
Sorsolós: Unokaöcsém tegnap nyert vele 100 GP-t.
Sznóvbordos: A láthatatlan fal idegölő, de azért vicces ez a játék is.
Jósolós: Nem láttam értelmét, mint ahogy a kilencben lévő hasonlónak sem.
Szkanderozós vagy milyen: nem emlékszem, hogy egyszer is megnyertem volna.
Kosárlasztis: Newton forog a sírjában, ahogy az a labda pattog. Egyszer dobtam tizet sorban, ha jól emlékszem, de a tizenegyediket kihagytam, és lenullázta. (vagy a tizedik a "dupla vagy semmi"?)
Hullámvasút: Nekem nem nagyon ment, öcséméknek viszont sikerült kilőniük az UFO-t a végén.
Csirkefutam: nem tudom, miért kell olyan szemkiszúrkáló grafikákkal telerakni a pályát, de maga a játék sem valami nagy szerintem.
---
Zene: Csak a PC-s verzióban butított, PS-en normálisan szól (vagy majdnem), de ezt már megjegyeztem. Nem tudom, melyik állatnak volt ötlete, hogy ezt a szörnyűséget elkövesse.
---
PC-n nektek is elképesztően túl gyors a motorozás?
Motorozás: 23000 valamennyi a rekordom.
Tengeralattjáró: Püttyögő radar (vagy mi püttyög??), sok zöld kijelző, minden megvan, ami kell bele. Király! És sok GP-t lehet vele kaszálni.
Mogos: Addig kell tömni, amég nem csipog, vagy ilyesmi. Első alkalommal dob meg a gép előtt ácsorgó tag 30 GP-vel, ha jól tudom.
Boxolós: Kő-papír-olló. Az afrofejű harmadik ellenségen még nem jutottam tovább.
Sorsolós: Unokaöcsém tegnap nyert vele 100 GP-t.
Sznóvbordos: A láthatatlan fal idegölő, de azért vicces ez a játék is.
Jósolós: Nem láttam értelmét, mint ahogy a kilencben lévő hasonlónak sem.
Szkanderozós vagy milyen: nem emlékszem, hogy egyszer is megnyertem volna.
Kosárlasztis: Newton forog a sírjában, ahogy az a labda pattog. Egyszer dobtam tizet sorban, ha jól emlékszem, de a tizenegyediket kihagytam, és lenullázta. (vagy a tizedik a "dupla vagy semmi"?)
Hullámvasút: Nekem nem nagyon ment, öcséméknek viszont sikerült kilőniük az UFO-t a végén.
Csirkefutam: nem tudom, miért kell olyan szemkiszúrkáló grafikákkal telerakni a pályát, de maga a játék sem valami nagy szerintem.
---
Zene: Csak a PC-s verzióban butított, PS-en normálisan szól (vagy majdnem), de ezt már megjegyeztem. Nem tudom, melyik állatnak volt ötlete, hogy ezt a szörnyűséget elkövesse.
---
PC-n nektek is elképesztően túl gyors a motorozás?
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Jah, furcsálltam is hogy prüttyögésnek írták fentebb itt a zenéjét. Én csak PS-en játszottam vele, és ott teljesen rendben volt - akkor ezért.Zene: Csak a PC-s verzióban butított, PS-en normálisan szól
Egyébként ha már zene, az Aeris theme szerintem kimagaslik a játékból. A One Winged Angel is jó a maga nemében, de azért ez mégiscsak komolyabb, fülbemászóbb dallam.
Most hallgattam épp a Black Mages-féle Those Who Fight Further-t és rájöttem hogy az is milyen jó
Ja és amit még éjjelnappal el tudok hallgatni az ez: link. Olyan megnyugtató, vagy nem is tudom milyen
-
- Kezdő fórumozó
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2007. aug.. 6. 23:47
- Tartózkodási hely: Magyarország / Békésmegye / Elek
Nah,akkor az én véleményem:
Harcrendszer:Nekem tetszett de azért találtam pár jó hibát pl: Mikor nyerünk Cid úgy csinálja,hogy kiveszi a szájából a cigit,azt ott marad a szájába.
Grafika:Először mikor ezt a kalapácskezű emberkéket megláttam,akkor kicsit elvette az élményemet,utána meg már kezdtem megszeretni.A táj az szép volt főleg a Corel hegységnél.
Zene:Szerintem mind jó,főleg a boss'theme(jól írom?) és ami Corelben volt.
Minijátékok:Ezeket is eltalálták,de azoknak nem fordítottak nagy grafot rá
Motoros:Egész jó
Stratégiás:Hát ott nem játszik nagy szerepet a grafika de jó!
Mogos: Én végig vittem de ez nem jött be.
Tengeralattjárós:Ez az egyetlen,ami nem tetszett.Elég unalmas.
Box:Hát én szupermenig vittem(az afrós után) de ez már alapból tudta hóvá ütök.
Snowboard:Ez volt a legnagyobb kedvencem.
Karakterek:Hát nem is tudom:
Cloud: Hát az elején kemény de utána már mindenkivel törődik.
Barret: Ez mindig kemény akar lenni.
Tifa:Aranyos,csak mindig összezavarodik,mikor meglátja Cloudot.
Aeris:Ő is aranyos csak mindig beleavartkozik Tifa szerelmébe.
Red XIII/Nanaki:Ő meg mindig bölcs,bár harcban elég jó.
Yuffie:Hát az elején elég kis szélámos,de azért utána meg lehet kedvelni.
Cait Sith: Ő volt akit nem bírtam.
Vincent:Na ő volt az egyik kedvencem,de ő meg mindig csöndes.
Cid:elég mocskos szájú de az öreg kapitány jó szívű.
Hát ennyi lenne.
Harcrendszer:Nekem tetszett de azért találtam pár jó hibát pl: Mikor nyerünk Cid úgy csinálja,hogy kiveszi a szájából a cigit,azt ott marad a szájába.
Grafika:Először mikor ezt a kalapácskezű emberkéket megláttam,akkor kicsit elvette az élményemet,utána meg már kezdtem megszeretni.A táj az szép volt főleg a Corel hegységnél.
Zene:Szerintem mind jó,főleg a boss'theme(jól írom?) és ami Corelben volt.
Minijátékok:Ezeket is eltalálták,de azoknak nem fordítottak nagy grafot rá
Motoros:Egész jó
Stratégiás:Hát ott nem játszik nagy szerepet a grafika de jó!
Mogos: Én végig vittem de ez nem jött be.
Tengeralattjárós:Ez az egyetlen,ami nem tetszett.Elég unalmas.
Box:Hát én szupermenig vittem(az afrós után) de ez már alapból tudta hóvá ütök.
Snowboard:Ez volt a legnagyobb kedvencem.
Karakterek:Hát nem is tudom:
Cloud: Hát az elején kemény de utána már mindenkivel törődik.
Barret: Ez mindig kemény akar lenni.
Tifa:Aranyos,csak mindig összezavarodik,mikor meglátja Cloudot.
Aeris:Ő is aranyos csak mindig beleavartkozik Tifa szerelmébe.
Red XIII/Nanaki:Ő meg mindig bölcs,bár harcban elég jó.
Yuffie:Hát az elején elég kis szélámos,de azért utána meg lehet kedvelni.
Cait Sith: Ő volt akit nem bírtam.
Vincent:Na ő volt az egyik kedvencem,de ő meg mindig csöndes.
Cid:elég mocskos szájú de az öreg kapitány jó szívű.
Hát ennyi lenne.
Az én véleményem:
Szerintem ennek a résznek volt legjobb a harcrendszere és ügyesen beleépitették az "anyagokat"a sztoriba.Nagyon tetszett ahogy kombinálni lehetett a matériákat és ebben a részben volt a legtöbb Summon addig válogathattál közülük ameddig akartál(sose fogytak el)Valamint a limit megoldások páratlanok voltak nem ugy mint a X,XII,VIII ban (a VI ban még nem is volt) itt összegyült nyomtál egy két x és már gyönyörköthettél is a karakter legerösebb támadásában tehát minden szempontból ez volt a legjobb harcrendzser!
A kedvencem Cloud volt a belépöjével már belopta magát a szivembe!egy ex-solidor aki elvégzi a melót ha megfizetik!Vicces ahogy Barett megprobálja elmagyarázni neki milyen veszélyben van a bolygó de őt ez nem nagyon hatja meg a végére egy kicsit szentimentális lett de belefér!Talán a ruhája az ami egy kicsit zavart ahogy abban a lila cuccban feszitett na de mindegy!!!
A másik nagy kedvenc az Vincent volt ő jól nézett ki és olyan titokzatos figura volt habár a legerösebb fegyverével is nagyon gyengén sebbzett de volt egy stilusa a limitjei az elején jók voltak de késöbb már nem vetted hasznát!!!
A zenéje is olyan hogy egész nap lehetne halgatni összegzésben nincs benne hiba igaz a gafika egy kicsit gyenge volt de akkor ez csucsnak számitott és a játék feledtette veled ezt az apróságot!!Isteni volt
Szerintem ennek a résznek volt legjobb a harcrendszere és ügyesen beleépitették az "anyagokat"a sztoriba.Nagyon tetszett ahogy kombinálni lehetett a matériákat és ebben a részben volt a legtöbb Summon addig válogathattál közülük ameddig akartál(sose fogytak el)Valamint a limit megoldások páratlanok voltak nem ugy mint a X,XII,VIII ban (a VI ban még nem is volt) itt összegyült nyomtál egy két x és már gyönyörköthettél is a karakter legerösebb támadásában tehát minden szempontból ez volt a legjobb harcrendzser!
A kedvencem Cloud volt a belépöjével már belopta magát a szivembe!egy ex-solidor aki elvégzi a melót ha megfizetik!Vicces ahogy Barett megprobálja elmagyarázni neki milyen veszélyben van a bolygó de őt ez nem nagyon hatja meg a végére egy kicsit szentimentális lett de belefér!Talán a ruhája az ami egy kicsit zavart ahogy abban a lila cuccban feszitett na de mindegy!!!
A másik nagy kedvenc az Vincent volt ő jól nézett ki és olyan titokzatos figura volt habár a legerösebb fegyverével is nagyon gyengén sebbzett de volt egy stilusa a limitjei az elején jók voltak de késöbb már nem vetted hasznát!!!
A zenéje is olyan hogy egész nap lehetne halgatni összegzésben nincs benne hiba igaz a gafika egy kicsit gyenge volt de akkor ez csucsnak számitott és a játék feledtette veled ezt az apróságot!!Isteni volt
- Axel
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1634
- Csatlakozott: 2006. aug.. 11. 12:12
- Tartózkodási hely: Salgótarján
Nah, még én sem írtam véleményt ezért most írok :
Sajnos nem volt lehetőségem olyan sokat játszani ezzel a játékkal, mert faterom folyton letörölte. Egy hétvégén játszok vele renegeteget és mivel faterom gépén van a játék (mivel Ultima Edition és az nem idul el az én gépemen) ezért törli le. Nem titok az apám építész mérnök és félti a programjait ezért mire hazaérek suliból már letörölve találom a játékot, így nem nagyon láttam értelmét, hogy erőltessem a dolgot. Első benyomások a játékról:
Az elmondottak alapján és a képek alapján nagyon édekesnek tűnik a történet. Mikor legelősször játszottam vele egybő megtetszett. Nem is igazán a karakterek és a cselekmény hanem a környezet. Az egész világ. Nagyon érdekes. Midgar és egyéb városok. Már láttam a filmet, mielőtt elkezdtem, volna játszani. Júúúúj nagy bűn. A dvd mellékleten volt egy videó ami a játék történetét meséli el szóval már előre tudtam az egészet de még így is izgatott a játék nagyon.
Szóval. A történet fantasztikus. Fordulatos, izgalmas, akciódus (ez mennyire hülye szó) és televan apró drámai jelenetekkel. A romantikát nem nagyon említeném meg mivel Aeris meghóót és nem volt elég "ideje" megismerkedni a főhősünkel.
A karakterek: Mivel nem sokáig vittem a játékot ezért mindössze csak 4 karakterrel tudtam vinni a játékot: Cloud, Barret, Tifa, Aeris.
Cloud mogorva stílusa nem nagyon tetszett ezért őt nem nagyon kedvelem. A filmben sem volt tú szimpatikus. Barret viszont annál inkább. Nagyon jó szereplő. A jelleme a stílusa nagyon tetszett. Róla csak jó dolgokat tudok mondani.
Öhh Tifa... Hát ő róla ne nagyon beszéljünk... Az Advent Childrenben sem volt valmi szimpatikus.
Végül Aeris. Szegény. Naív buta liba. Áhh, dehogy, bár tényleg naív. Nem sokáig vittem a játékot ezért őról nem nagyon tudok véleményt alkotni.
Na. A harcrendszer: A materiás rendszer szerintem nagyon jó. Nálam a harmadik helyen áll. Első a sphere grid, második az esper, és ez a harmadik. Jól felépített és nagy ötlet, hogy fegyverekbe lehet építeni. A limit Break-ek is jók de erről sem tudok nagyon beszéni.
Na végülis jó lenne végig vinni az egész játékot. Remélem majd lesz lehetőségem rá.
Sajnos nem volt lehetőségem olyan sokat játszani ezzel a játékkal, mert faterom folyton letörölte. Egy hétvégén játszok vele renegeteget és mivel faterom gépén van a játék (mivel Ultima Edition és az nem idul el az én gépemen) ezért törli le. Nem titok az apám építész mérnök és félti a programjait ezért mire hazaérek suliból már letörölve találom a játékot, így nem nagyon láttam értelmét, hogy erőltessem a dolgot. Első benyomások a játékról:
Az elmondottak alapján és a képek alapján nagyon édekesnek tűnik a történet. Mikor legelősször játszottam vele egybő megtetszett. Nem is igazán a karakterek és a cselekmény hanem a környezet. Az egész világ. Nagyon érdekes. Midgar és egyéb városok. Már láttam a filmet, mielőtt elkezdtem, volna játszani. Júúúúj nagy bűn. A dvd mellékleten volt egy videó ami a játék történetét meséli el szóval már előre tudtam az egészet de még így is izgatott a játék nagyon.
Szóval. A történet fantasztikus. Fordulatos, izgalmas, akciódus (ez mennyire hülye szó) és televan apró drámai jelenetekkel. A romantikát nem nagyon említeném meg mivel Aeris meghóót és nem volt elég "ideje" megismerkedni a főhősünkel.
A karakterek: Mivel nem sokáig vittem a játékot ezért mindössze csak 4 karakterrel tudtam vinni a játékot: Cloud, Barret, Tifa, Aeris.
Cloud mogorva stílusa nem nagyon tetszett ezért őt nem nagyon kedvelem. A filmben sem volt tú szimpatikus. Barret viszont annál inkább. Nagyon jó szereplő. A jelleme a stílusa nagyon tetszett. Róla csak jó dolgokat tudok mondani.
Öhh Tifa... Hát ő róla ne nagyon beszéljünk... Az Advent Childrenben sem volt valmi szimpatikus.
Végül Aeris. Szegény. Naív buta liba. Áhh, dehogy, bár tényleg naív. Nem sokáig vittem a játékot ezért őról nem nagyon tudok véleményt alkotni.
Na. A harcrendszer: A materiás rendszer szerintem nagyon jó. Nálam a harmadik helyen áll. Első a sphere grid, második az esper, és ez a harmadik. Jól felépített és nagy ötlet, hogy fegyverekbe lehet építeni. A limit Break-ek is jók de erről sem tudok nagyon beszéni.
Na végülis jó lenne végig vinni az egész játékot. Remélem majd lesz lehetőségem rá.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Érdekes gondolat, a limitekről nem is nagyon volt még szó itt a fórumban.Valamint a limit megoldások páratlanok voltak nem ugy mint a X,XII,VIII ban (a VI ban még nem is volt) itt összegyült nyomtál egy két x és már gyönyörköthettél is a karakter legerösebb támadásában tehát minden szempontból ez volt a legjobb harcrendzser!
Nos ami engem illet nekem a VIII sokkal jobban tetszett ilyen téren. Gondoljatok bele, mennyivel ésszerűbb hogy egy karakternek akkor jönnek elő a speciális támadásai amikor le van sebezve és alig van hp-ja (ugyebár ismerjük a mondást is ahogy a sebzett vad a legerősebb).
Ezzel szemben a többi részben minden ütéstől töltődik kicsit a kijelző, amit csatáról csatára magával hurcol a karakter... szerintem ez közel annyira sincs jól kitalálva. Elég ötlettelen megoldás.
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
Ötlettelen? Azért azt nem mondanám. Talán nem valami realisztikus, de sokkal jobban használható, mint a reálisabb nyolcas rendszer.
Ha a nyolcban ügyes vagy (vagy ügyetlen, és elnyomod a limitet), akkor a játék utolsó feléig alig láthatsz ilyen támadást, még a hétben a harc állandó tényezőjeként szerepelnek ezek.
Ha a nyolcban ügyes vagy (vagy ügyetlen, és elnyomod a limitet), akkor a játék utolsó feléig alig láthatsz ilyen támadást, még a hétben a harc állandó tényezőjeként szerepelnek ezek.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Micsoda? A VIII-ban gyakorlatilag annyiszor limitelsz egy csatán belül ahányszor csak akarsz (ha alacsony a hp-d). Pláne ha még van Aura is az emberen akkor minden támadásával limitelhet. Igaz ugyan hogy nem választható hogy melyik limit támadás jöjjön be, de általában az erősebbeket szokta bedobni. Szerintem ez a rendszer mindet ütiolf írta:Ha a nyolcban ügyes vagy (vagy ügyetlen, és elnyomod a limitet), akkor a játék utolsó feléig alig láthatsz ilyen támadást, még a hétben a harc állandó tényezőjeként szerepelnek ezek.
Izgalmasabb is, mert valamennyire véletlenszerű (az is hogy bejön-e és az is hogy melyik támadást adja). Nem úgy mint a többinél hogy: "jaj betelt a csík, most jön hehe"
- Zid
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1699
- Csatlakozott: 2005. júl.. 9. 15:54
- Tartózkodási hely: Suckron
- Kapcsolat:
Szerintem is a VIII-as limit az ász. Nálam pl. Squall mindig félhulla volt a csatában, aztán kapott egy Life-ot, és limiteljen.
A IX-ben a Trance is tetszett, csak azzal egy probléma volt: a csík betöltése után kapásból belövi magát, és ha ez egy csicska Goblinnál jött elő, akkor rohadt zavaró volt, hogy a legjobb támadások a játékban arra a kis genyóra mennek el...
A IX-ben a Trance is tetszett, csak azzal egy probléma volt: a csík betöltése után kapásból belövi magát, és ha ez egy csicska Goblinnál jött elő, akkor rohadt zavaró volt, hogy a legjobb támadások a játékban arra a kis genyóra mennek el...
- Szacsi
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2218
- Csatlakozott: 2006. feb.. 16. 16:40
- Tartózkodási hely: Hol itt, hol ott
- Kapcsolat:
Ennél már csak az idegesítőbb, amikor a csata legvégén telik be a trance és az illetővel még csak támadni sem marad idő
A VIII-nak nekem az egész harcrendszere nem tetszett. Egyszer az, hogy szép lassan bevárták egymást a csatában, másodszor pedig a junction rendszer. Főleg Ultimecia kastélyában forrt fel tőle az agyvizem, amikor öt percenként kellett csapatot váltani és újra beállítani mindent. A Limiteknél meg az volt csoda, ha bejött valami normális
A VII-ben valahogy szimpatikusabb volt, ahogy megoldották az egészet.
(Tifa-nál max. kétszer, ha ki tudtam pörgetni a legerősebb támadást )
A VIII-nak nekem az egész harcrendszere nem tetszett. Egyszer az, hogy szép lassan bevárták egymást a csatában, másodszor pedig a junction rendszer. Főleg Ultimecia kastélyában forrt fel tőle az agyvizem, amikor öt percenként kellett csapatot váltani és újra beállítani mindent. A Limiteknél meg az volt csoda, ha bejött valami normális
A VII-ben valahogy szimpatikusabb volt, ahogy megoldották az egészet.
(Tifa-nál max. kétszer, ha ki tudtam pörgetni a legerősebb támadást )
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
OFF, ez egy VII-es téma lenne alapból :/
Én még Tifával sosem pörgettem ki az utolsót... bár nem is volt sokszor esélyem rá.
A hétben mindenképpen egyenletesebben jönnek a limitek, még a nyolcban vagy alig, vagy, ahogy Emtrexx írta, vagy folyamatosan, ami megint nem tesz jót, az én szememben ezek a támadások elvesztik a súlyukat, bármily jól nézzenek is ki, vagy sebezzenek sokat. Ugyanez van a GF-ekkel, de ez már nagyon OFF.
A hétben mindenképpen egyenletesebben jönnek a limitek, még a nyolcban vagy alig, vagy, ahogy Emtrexx írta, vagy folyamatosan, ami megint nem tesz jót, az én szememben ezek a támadások elvesztik a súlyukat, bármily jól nézzenek is ki, vagy sebezzenek sokat. Ugyanez van a GF-ekkel, de ez már nagyon OFF.