Fallout
- DaeusEx
- Gyakori fórumozó
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: 2006. ápr.. 24. 12:23
- Tartózkodási hely: dgtlwrld
- Kapcsolat:
Fallout
Nekem már elsőre hiányérzetem volt, amikor láttam, hogy ilyen topic nincs. Remélem nem baj, hogy nyitottam neki egyet, ha igen akkor tessék törölni, és elnézést kérek.
Azoknak, akik nem ismernék:
A Fallout egy Poszt Apokaliptikus RPG. Elég humoros történetekkel bír általában, és rövidnek sem igazán mondható. Rengeteg kis küldetést lehet benne megoldani a főszál mellett. A vezérfonal ugyan lineáris, de azért az út elég széles hozzá, mármint nem kell feltétlenül jónak lenned, hogy végig vidd a játékot... Ha kedved szottyan, akkor lazán kiirthatsz egy falut vagy egy várost (!) is akár. Persze ez a karmádon eléggé meglátszik majd... Rengeteg Skill (képesség) fejleszthető a fegyver, orvoslás, lopás, túlélés és karizmán alapuló képességek között.
A Fallout 1 történetéről röviden:
Ebben a részben te alakítod a 13. Menedék (Vault 13) azon kiválasztottját, akit elküldenek, hogy szerezzen egy víztisztító chippet, különben szomjan hal mindenki. A chip megszerzésére adott idő áll rendelkezésre. (ha jól emlékszem 180 nap) Persze mire megszerzed nem az lesz a legfőbb gondod, hogy szomjan halnak a társaid...
Miután megmentettél mindenkit "természetesen" a társaid elküldenek a fenébe, mert már túl sokat voltál kint a szabadban...
A Fallout 2 Történetéről röviden:
Az első részen alapszik (ugye milyen meglepő :>) Az első részben kitagadott szereplő meglapít egy kis falut, ami viszont mostanra eléggé kihaló félben van. Ismét egy kiválasztottnak kell megmenteni a falut. Ezúttal egy GECK nevű tárgyat kell keresned, ami megmentheti a falut. Persze a végére itt sem a falu lesz a legfőbb gondod.
Létezik még egy Tactics (aka.: Brotherhood Of Steel), a neve is mutatja, hogy ez egy taktikai változata a játéknak. Erről szinte semmit nem tudok, mert szerintem teljesen elrontotta a játék varázsát.
Végül pedig a szellemhír a harmadik részről... Na, erről még kevesebbet tudok ^^" Elvileg már több csapat is elvállalta és pár el is dobta, a sorsa elég kétséges...
Röviden ennyi erről a világról. Remélem akad itt olyan, aki szereti rajtam kívül.
Azoknak, akik nem ismernék:
A Fallout egy Poszt Apokaliptikus RPG. Elég humoros történetekkel bír általában, és rövidnek sem igazán mondható. Rengeteg kis küldetést lehet benne megoldani a főszál mellett. A vezérfonal ugyan lineáris, de azért az út elég széles hozzá, mármint nem kell feltétlenül jónak lenned, hogy végig vidd a játékot... Ha kedved szottyan, akkor lazán kiirthatsz egy falut vagy egy várost (!) is akár. Persze ez a karmádon eléggé meglátszik majd... Rengeteg Skill (képesség) fejleszthető a fegyver, orvoslás, lopás, túlélés és karizmán alapuló képességek között.
A Fallout 1 történetéről röviden:
Ebben a részben te alakítod a 13. Menedék (Vault 13) azon kiválasztottját, akit elküldenek, hogy szerezzen egy víztisztító chippet, különben szomjan hal mindenki. A chip megszerzésére adott idő áll rendelkezésre. (ha jól emlékszem 180 nap) Persze mire megszerzed nem az lesz a legfőbb gondod, hogy szomjan halnak a társaid...
Miután megmentettél mindenkit "természetesen" a társaid elküldenek a fenébe, mert már túl sokat voltál kint a szabadban...
A Fallout 2 Történetéről röviden:
Az első részen alapszik (ugye milyen meglepő :>) Az első részben kitagadott szereplő meglapít egy kis falut, ami viszont mostanra eléggé kihaló félben van. Ismét egy kiválasztottnak kell megmenteni a falut. Ezúttal egy GECK nevű tárgyat kell keresned, ami megmentheti a falut. Persze a végére itt sem a falu lesz a legfőbb gondod.
Létezik még egy Tactics (aka.: Brotherhood Of Steel), a neve is mutatja, hogy ez egy taktikai változata a játéknak. Erről szinte semmit nem tudok, mert szerintem teljesen elrontotta a játék varázsát.
Végül pedig a szellemhír a harmadik részről... Na, erről még kevesebbet tudok ^^" Elvileg már több csapat is elvállalta és pár el is dobta, a sorsa elég kétséges...
Röviden ennyi erről a világról. Remélem akad itt olyan, aki szereti rajtam kívül.
- Symbol
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2009. ápr.. 21. 6:31
- Tartózkodási hely: Celldömölk,Vas megye,Magyarország
Re: Fallout
Jellemző!
eddig mindig csak "fallout1-fallout2"...
de most h megjelent a három má senkise látogat
eddig mindig csak "fallout1-fallout2"...
de most h megjelent a három má senkise látogat
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Re: Fallout
Hát nekem volt szerencsém a háromhoz, és igen vegyesek az érzéseim. A sztori és a játékmenet majdhogynem tökéletes, de a haangulat túlságosan is elüt az eddigi epizódoktól. És ez nem csak a hiperszupernek titulált, egyébként közelről elég laposka és rondácska grafika és belső nézet miatt van, de az új környezet (DC) és a területek unalmassága és sivársága, hosszú távon nem túl kifizetődő. Ettől függetlenül nagyrészt kellemes csalódás a game, a történet, a küldetések, az alaphangulat, a szereplők, a fegyverek, tárgyak, ruhák és az ellenségek is jók, nem is beszélve a belső nézetes körökre osztás remek megoldásával. Ahogy mondani szokták; egy misét megér.
- Symbol
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2009. ápr.. 21. 6:31
- Tartózkodási hely: Celldömölk,Vas megye,Magyarország
Re: Fallout
nos igen...
a három igencsak eltér a többitől de ami a sivár tájat illeti...
ha kicsit is tudsz angolul és megnézted a bevezető klippet akkor ne csodálkozz h ilyen sivár a játék!
De azért az elején a megszületés az... gusztustalan volt
a három igencsak eltér a többitől de ami a sivár tájat illeti...
ha kicsit is tudsz angolul és megnézted a bevezető klippet akkor ne csodálkozz h ilyen sivár a játék!
De azért az elején a megszületés az... gusztustalan volt
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Re: Fallout
Én pont az ilyen jeleneteket szeretem a játékokban. Mint itt a születés. Mert ez valódi kreativitásra, és egy kis öniróniára vall. Egy kis groteszk poén, én így mondanám, de nem gusztustalan. Egyébként ha emlékszik még valaki, ezt a poént a Star Wars Republic Commando elején is lelőtték, ahol ugyan ilyen születés volt, csak ott ugye lombikban, vagyis valami klónfejlesztő tartájban kezdjük, és nem anyánk lábai közül bukkanunk elő.
Egyébként én nagy híve vagyok az efféle belső nézetű átvezetőknek, ebben pedig a Call of Cthulhu Dark Corners of Earth a király, amiben többek közt egy átvezető jellegű, de interaktív és belső nézetű - igen kemény - vallatásnak is szem/fül tanűi vagyunk.
Csak az ember úgy érzi, valóban ott van.
A fallout 3-ban ez csak a karakteralkotás feldobására szolgált, és nekem éppen ezért jött be. Aki a JRPG-k mellett sok nyugati RPG-vel játszik, már nem nagyon találkozhat újjal a karakteralkotás terén. Ez egy vegyes dolog, én a játékban ezt szeretem a legjobban, de egy hosszas, szőrszálhasogató és unalmas karakteralkotás minden hangulatot könnyedén le tud rombolni.
Szóval nálam ez rögtön az indulásnál egy apró plusz pont volt.
A játék sivárságára pedig persze, tudom a magyarázatot, mivel minden Fallout játékot kívülről fújok, még a Tactics-ot, és a Ps2-es Brotherhood of Steel-t is. Nem is a sivárság a baj, hanem az egyhangúság. A Fallout 1-ben ugyanilyen, ha nem sokkal rosszabb körülmények közé csöppentünk, a helyszínek mégis sokkal változatosabbak voltak.
És itt dől el szerintem, hogy a grafika nemcsak hogy nem minden, de nem is egy túl fontos tényező. Hisz a Fall 3 hiába szép és szemet gyönyörködtető, ha az ötlettelenség gyorsan megöli. Mondjuk ettől függetlenül 1-2 végigjátszást megér, mai szemmel ugyan hosszú játék, de egy Final fórumon gondolom nem esik le az állatok, ha azt mondom 40-50 óra. Mert ez nekünk jobbára vicc!
Én kicsit ki is vagyok egyébként akadva a mai játékokra, mert a 90%-ukat 1-2 max 3 nap alatt még egy csecsemő is végigtolja....
Hol vannak a régi szép idők?...
Egyébként én nagy híve vagyok az efféle belső nézetű átvezetőknek, ebben pedig a Call of Cthulhu Dark Corners of Earth a király, amiben többek közt egy átvezető jellegű, de interaktív és belső nézetű - igen kemény - vallatásnak is szem/fül tanűi vagyunk.
Csak az ember úgy érzi, valóban ott van.
A fallout 3-ban ez csak a karakteralkotás feldobására szolgált, és nekem éppen ezért jött be. Aki a JRPG-k mellett sok nyugati RPG-vel játszik, már nem nagyon találkozhat újjal a karakteralkotás terén. Ez egy vegyes dolog, én a játékban ezt szeretem a legjobban, de egy hosszas, szőrszálhasogató és unalmas karakteralkotás minden hangulatot könnyedén le tud rombolni.
Szóval nálam ez rögtön az indulásnál egy apró plusz pont volt.
A játék sivárságára pedig persze, tudom a magyarázatot, mivel minden Fallout játékot kívülről fújok, még a Tactics-ot, és a Ps2-es Brotherhood of Steel-t is. Nem is a sivárság a baj, hanem az egyhangúság. A Fallout 1-ben ugyanilyen, ha nem sokkal rosszabb körülmények közé csöppentünk, a helyszínek mégis sokkal változatosabbak voltak.
És itt dől el szerintem, hogy a grafika nemcsak hogy nem minden, de nem is egy túl fontos tényező. Hisz a Fall 3 hiába szép és szemet gyönyörködtető, ha az ötlettelenség gyorsan megöli. Mondjuk ettől függetlenül 1-2 végigjátszást megér, mai szemmel ugyan hosszú játék, de egy Final fórumon gondolom nem esik le az állatok, ha azt mondom 40-50 óra. Mert ez nekünk jobbára vicc!
Én kicsit ki is vagyok egyébként akadva a mai játékokra, mert a 90%-ukat 1-2 max 3 nap alatt még egy csecsemő is végigtolja....
Hol vannak a régi szép idők?...
- Symbol
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2009. ápr.. 21. 6:31
- Tartózkodási hely: Celldömölk,Vas megye,Magyarország
Re: Fallout
mahdi írta:Én kicsit ki is vagyok egyébként akadva a mai játékokra, mert a 90%-ukat 1-2 max 3 nap alatt még egy csecsemő is végigtolja....
Hát igen...
A mai játékok túúúúlságosanis rövidek.
Nekem speciell 16 PS2-es és 98 PC-s játékom van és ezekből alig volt olyan ami nagy kihívást nyújtott volna.