Star Ocean

Minden nem Final Fantasy, de ahhoz hasonló játék
Ekart
Kezdő fórumozó
Kezdő fórumozó
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2007. júl.. 25. 15:53
Tartózkodási hely: Bp

Help!

Hozzászólás Szerző: Ekart »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni:

Sajnos a helységneveket nem biztos, hogy pontosan írom, de azért remélem képben lesztek. Az hiszem Arias palotatermében lévő szentélynél nyílik egy lejárat. A történet szerint itt jutok át legrövidebben valamilyen Kaddan nevű helyre. Lementem a pincébe. Odáig megvagyok, hogy egy szobornál átkapcsolatam egy kart Off-ból On-ba. Ezért elkezdtek mozogni a kockák le-fel és így fel tudtam jutni az emeletre, de itt elakadtam. A folyosó rendszer körbe jár. Egy helyen van egy átjáró (gondolom ott kéne valahogy bejutnom) de a kockák valahogy úgy mozognak, hogy mielőtt be tudnám tenni a lábam oda, rám esik. Ha van valakinek valamilyen ötlete, hogy hogy kell továbbmenni megköszönöm.

Remélem, hogy sikerült érhetően leírnom, hogy hol akadtam el. Köszönöm a segítséget

Üdv Ekart

Avatar
Arxur
Megszállott FF-es
Megszállott FF-es
Hozzászólások: 1497
Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
Tartózkodási hely: Gara és Szeged között

Hozzászólás Szerző: Arxur »

Erre válaszoltam PÜ-ben. :P

Avatar
szputnyik
Kitartó fórumozó
Kitartó fórumozó
Hozzászólások: 508
Csatlakozott: 2006. ápr.. 18. 13:15
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: szputnyik »

Nah láttam nem rég egy boltban 6 ezerért eredetiben a Star Ocean 3-at, szal valszeg megveszem és énis belevetem magam ebbe a világba (újra) :D ezeddig másoltan volt meg, de a dvd-t már be se olvassa a gép, meg amugyis ha már ennyiért van akkor már megveszem inkább eredetiben...

Avatar
olf
Tiszteletbeli tag
Tiszteletbeli tag
Hozzászólások: 2315
Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: olf »

Arra gondoltam, a nagy játékbemutató-áradat mellé én is teszek valamit, ezért írtam egy kíméletlenül hosszú és részletekbe menő leírást a Star Ocean második részéről. A játék elképesztően ritka, még neten sem találkoztam vele (biztos van valahol), az, hogy nekem eredetiben megvan, csodaszámba megy, szóval ne hagyjatok ki alkalmat, hogy rátegyétek a mancsotok (már ne az enyémre, úgy általában). Lehet, hogy írok majd valami hasonlót (persze rövidebbet) a háromhoz és az egyhez is, mihelyt jobban belemerülök. Ezt a témát én szerettem volna megnyitni!
Szriccsnek üzenem, hogy az SO3 fejlesztési rendszere a kettő iszonyat lebutítása!
Nah, hajrá, én is csak egyszer tudtam végigolvasni, amikor írtam, pedig engem még érdekel is a játék. (Akinek nagyon nem menne, a végére írtam egy összegzést, ami tömörítve tartalmazza a lényeges infókat.)

Intro (nem valami jó itt)
Cloud intrója (Renáé rövidebb és később nyer értelmet a történetben)
Történet
A helyszín a Tejút rendszer, valamikor 2400 környékén (+- 100 év). Egy szörnyű bolygóközi háború a Földi Főderáció győzelmével ért véget. Claude Kenni és apja, a kapitány, Ronixis most békés felderítő küldetésben járnak. Az apja hatására Claude is katonai pályára lépett, és bár igen alacsony rangban van, mégis velük tarthat a küldetésre. Igen ám, csakhogy Claude nem ilyen karrierre vágyik, amelyben az apjára támaszkodva old meg minden problémát. Mindenki csak úgy ismeri: Ronixis Kenni fia... Önállósodásra tett kísérleteivel odáig jut, hogy a Milocinián (a felderítő küldetés célpontja) engedély nélkül megpiszkál egy ismeretlen idegen gépezetet, amely pechére - kitaláljátok? - elteleportálja egy teljesen ismeretlen, és alulfejlett civilizációjú bolygóra. Itt bontogathatja szárnyait kedvére! Valahol ott kezdődik a történet, amikor, nem sokkal megérkezése után, Claude belebotlik Renába, a játék másik főszereplőjébe, és rövid úton a világ leendő megmentőjének lesz titulálva. Kezdődhet az Út, várjon bármi is a végén! Előre szólok, semmi meglepő nem lesz a végén, sem az elején, sem a közepén, mert a történet nem rendelkezik észvesztő tempóval, székrőlleesős fordulatokkal, de túlságosan eredeti tálalással szintén nem. Néhol vannak hatásosabb részek, néhol viszont olyan illúziórombolóan bugyuta az események alakulása, hogy nem is nagyon kell vele foglalkozni. Ez így leírva durvábbnak hathat, mint a valóság, ugyanis a gyakorlatban nagyon könnyen elsiklunk majd az ilyen dolgokon, lévén a játék összes többi része mesterire sikerült. Amit eddig leírtam, az csak a Claude-féle kezdet, mert - és ez hatalmas pozitívuma a játéknak - itt választhatjuk Rena szemszögét is! Így tehát két nagyjából egyező (a történet végig egy szálon fut majd), részleteiben viszont igen különböző történetet kapunk, sőt, vannak karakterek, akiket csak az egyik ill. másik karakterrel lehet beszervezni! Mindjárt leírom, hogyan befolyásolja még a dolgokat a főszereplőválasztás.
Karakterek
A játék egyik - ha nem A - legjobb része! Összesen tizenkettő élőlény fűzhető meg, hogy vállvetve küzdjön a csapattal, bár egy játék során csak nyolc vehető fel, ez a parti felső határa. Vagyis legalább kétszer kell nekifutnunk a kalandnak, ha mindenkit ki szeretnénk próbálni. Egyes karakterek csak akkor csatlakoznak, ha valaki más is megvan, illetve valaki nincs a csapatban. A csapatszervezés igen erőteljes része a játéknak. Itt aztán senki nincs rád erőltetve, tulajdonképpen csak Renával és Claude-dal is végigjátszhatod a játékot, az más kérdés, hogy ez gyakorlatilag lehetetlen. Vannak, akik könnyen meggyőzhetőek, esetleg maguk ajánlják fel szolgálataikat, másokért az isten háta mögé is el (vagy vissza) kell menni. A főszereplők szerintem nagyon jófejek, igen változatosak, és teljesen más stílusban előadottak, mint mondjuk azt egy FF-ben várnánk. Némelyikőjüket lehet, szokni kell kicsit (vagy a harcok alatti szinkronját - bezony, itt olyan is van!), de ha sikerül megbarátkozni vele, mindenkit a csapat aktív tagjává tehetsz. Itt említenék meg egy nagyon bravúros ötletet, mégpedig a Private Actiont, ami rengeteg kisebb történést kínál a főszál mellett. Miről is szól ez? A világtérképen egy város/falu közelében jelenik meg a lehetőség, hogy a négyzettel lépj be a városba, minekutána a csapat felbomlik, és ki-ki arra bóklászik, amerre akar. Ebben a módban sok-sok közjátéknak lehetünk részesei, amelyek során általában van valamiféle válasz(tási) lehetőségünk. Ezek a jelenetek nem csak szórakoztatóak tudnak lenni, de nagyon fontos, hogy válaszainktól függően befolyásolják a karakterek főszereplőhöz és egymáshoz való viszonyát. Ráadásul attól függően, hogy Renát vagy Claude-ot választjuk, a Private Actionök teljesen különbözőek lesznek! Tehát viszony: minden karakternek van minden másik karakter felé két mutatója, amely leírja a másikról való véleményét: barátság, illetve szerelem (japán játék, tehát egyező neműek esetén is :hehe: ). Ezek a viszonyok láthatatlanok, legalábbis a játék nem köti az orrodra, hogy ötös szintű barátságban vagytok-e Pistával vagy hatosban. Mi akkor a haszna? Egyrészt, erős kapcsolat esetén a harcok alatt is máshogy viselkednek a karakterek, például jobban védik egymást (igazából ezt nehéz észrevenni a csata hevében), nevén szólítják az ájult szereplőt (aggódnak érte) stb. Még fontosabb azonban, hogy ezek a kapcsolatok alakítják ki a játék befejezését, vagyis befejezéseit. Attól függően, hogy a kaland végére ki-ki jön össze (na ne tessék rosszra gondolni, hasonló neműek azért nem kötnek házasságot), olyan 80 féle befejező jelenetecske látható, ami talán több, mint sok! Még hozzáteszem a rendszerhez, hogy a kapcsolatok nem csak a Private Actionök során változnak, hanem a harcok során is, akik sokat vannak együtt, jobban összetartanak stb.
Harc!
Mivel igen erősen köze van a karakterekhez, ez a játék másik "egyik legjobb" része! A harc elsőre nagyon egyszerűnek tűnik, de később sem lesz bonyolultabb. Nem is ez benne a pláne, egyszerű, igen, de egyszerűen szórakoztató. Hogy is néz ki pontosan? Nos, ez egy aktív harcrendszer, amire egyes - magukat hardkór rpg-seknek nevező - emberek máris húzzák a szájukat, hogy az nem is igazi harcrendszer. Megjegyzem, már a SNES-es első Star Ocean-nek is aktív rendszere volt. Ami a stratégiai részt illeti, talán semelyik FF-ben nem kell ennyi agyalni nagyobb harcok előtt (kivéve esetleg az ötöt és a tizet).
Leírom tehát: egy aktív csapatban négy ember lehet, a harc véletlenszerű, a harctéren az ellenségek és a szereplők is mozognak. A kezdő felállás a karakterek esetében a játékos dolga: agresszív legyen-e vagy messzebb kerüljenek-e a karik az ellenségektől, legyen-e valaki kitüntetett védelemben stb. Az ellenségek pedig vagy előttetek lesznek, vagy körülöttetek, esetleg épp a nyakatokba hullanak. Konfigurálható a karakterek privát harci stratégiája is, ami lényeges, mivel egyszerre csak egy szereplőt van lehetőségünk irányítani - persze bármikor válthatunk közöttük. Kétféle karakter van, a harcolós és a heráldriahasználó (a szimbológia egy változata, de, hogy értsétek: mágia) típusú, minden szereplőnél adott és megváltoztathatatlan, hogy melyikbe sorolandó. Ha gyakóssal vagyunk, az R1 és L1 gombokra rakhatunk ún. Killer Move-okat, amik a speciális rombolások, varázshasználó esetén is harcolhatunk fizikailag az X-et tapodva, de célravezetőbb a harci menüben lévő heráldrikus művészettel porba dönteni a csúf szörnyetegeket. Ezek a képességek szintlépéssel együtt szerezhetőek. Ami az elementálokat illeti, az alap négy elem mellett még van négy-öt fajta, amiknek a nevét sem tudom, de ezek nem kapnak olyan nagy hangot, mint egy FF-ben. A Killer Move-ok közül viszont majdnem mind külön elementálúnak sorolható azáltal, hogy a mozdulatok sajátos hatóköre különböző, és így ellenfele válogatja, melyik hatásos igazán. (a földet csapkodni reménytelen egy repülő szépség esetében). Lehetőség van továbbá tárgyak használatára, és léteznek gránát típusú és hasonló támadó jellegű dolgok is. Ugye, milyen alap? Majd meglátod, ha órák múlva sem hagyod abba a világtérképen kószálást és szörnyvadászatot!
Jártasságrendszer
A SO legmeghatározóbb rendszere a harcrendszer mellett a jártasságrendszer. Ez a harmadik "egyik legjobb" része a játéknak! Ez az, amivel elérheted azokat a lehetőségeket, amiket igen kevés másik RPG-ben! Példának okáért süthetsz-főzhetsz (ezt már sok más játék átvette), lehetőséged van festeni-szobrászkodni, vagy akár magánkiadót alapíthatsz, de van itt zeneszerzés, gépészet, bankjegyhamisítás (!) és tengernyi más képesség, amiket már csak poénból is megéri kifejleszteni, hát még, hogy milyen hasznosak! Megint: hogy is működik? Gondolom sokan ismeritek, mivel nagyon elterjedt a szintlépéskor kapott pontok elosztogatása különböző statisztikák növelése érdekében. Itt is kapsz pontokat, amiket viszont a rendelkezésre álló jártasságok között oszthatsz el. Ilyen jártasság rengeteg van, egy részük passzív harci képességeket nyit meg, de a legtöbb a fentebb említett képességek fejlesztése miatt fontos. Egy képességhez 1-3 jártasság fejlesztése szükséges. De a képességek kamatoztatásához nem csak a képesség megfelelő szintű tudása szükséges, de alapanyagok is, és ami meghatározó, hogy a karakter rendelkezzen a tehetséggel, ami lehetővé teszi a képesség sikeres gyakorlását. Ilyen tehetség tizenkét fajta van, és a kari csatlakozásakor dől el, melyekkel rendelkezik majd, de az esélyek is változnak karakterenként. Ha valakinek nincs tehetsége valamihez, akkor azt erőltetheted sokáig, de legtöbbször kudarccal végződik majd a kísérlet. De a kitartás meghozza gyümölcsét, ugyanis az ilyen próbálkozások egy idő után felébresztik a szereplő tehetségét is, és onnanstól a próbálkozások sokkal sikeresebbek lesznek! Érdemes úgy kialakítani a csapatot, hogy mindenki máshoz értsen jól. Egyes képességek az egész csapatot igénybe veszik, ilyenkor viszont jól jön, ha egy dologban többen is járatosak.
Satöbbi
A játék nemtom, milyen hosszú, mert nem tudom úgy játszani, hogy le ne álljak valami mellékes dolgon szórakozni, a főszálon való rohanásnak nem lenne gyümölcse! De a mellékszálakkal együtt sem lehet hosszabb, mint mondjuk egy Final Fantasy. Ami a külsőségeket illeti, nekem nagyon bejön a stílusa, a rajzolt 2D-s nyomított karakterek a álló 3D-s hátterek előtt, 3D-s világtérképpel és harctérrel. A videókban -amikből elég kevés van- is keveredik e kettő. Főleg harcok alatt szembetűnőek a kellemetlen megoldások, de ezek is olyanok, amikre csak azért figyelnél fel, mert én ide leírtam. Az audió része szintén nagyon jó a műnek! A zenék szuperek, pár szám úgy teszi ezt, hogy ha magában hallanád, felsikoltanál, mi ez a vinnyogás. De a játékhoz ott és akkor mégis nagyon illik. A világtérképen szóló dallamok és még egy-két főtéma nagyon nagy! A hangokról is szólok, nem tudom, ki szokta figyelni a játékokban a jóváhagyó és egyéb prüttyögéseket, én mindenesetre igen, és ezek itt zseniálisak lettek! :) De a hangokra a harcban hallható szinkronok teszik fel a koronát: mindenki üvöltözik, beszólogat, szintlépéskor tömjénezi magát, HANGULAT!
Összegzés
Ha tudod, próbáld ki!

Owen_eX
Gyakori fórumozó
Gyakori fórumozó
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: 2006. szept.. 7. 21:30
Tartózkodási hely: Beaverfieldmarketplace
Kapcsolat:

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Owen_eX »

Na szóval, a Star Ocean Till The End of Time-ről van szó egyéb iránt.. lehet, hogy csak én vagyok kissé béna, de ha egyszerre több karaktert kellet irányítanom csata közben, akkor teljesen átláthatatlanná vált számomra az egész dolog. Azt már pontosoan nem tudom miért, de azt tuti, hogy azért hagytam abba a játékot... De ha tudsz nekem segíteni ebben, akkor azt szívesem venném... Valamiért nekem nagyon nem jött be az a féle harcrendszer...
Arra még világosan emlékszem, hogy a harcrendszer használatának elmagyarázássakor, mikor csak egy karaktert kellett irányítani akkor még nagyon ment, sőt még két karakterrel is... Aztán kezdett bonyolodni a dolog számomra... Majd lehet, hogy elő is veszem újra és akkor majd tudok konkrétumokkal is szolgálni :)

Jah... egyébként egy másik topicban levő hozzászólásra reagáltam, egész pontosan Arxur írta nekem ezeket:
Arxur írta:Hát fiam a Star Ocean harci rendszere pedig messze übereli bármelyik másikat.

El nem tudom képzelni mi bajod vele.

Avatar
Arxur
Megszállott FF-es
Megszállott FF-es
Hozzászólások: 1497
Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
Tartózkodási hely: Gara és Szeged között

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Arxur »

A másik két karaktert hagyni kell hadd élje a saját életét. :) Egész tűrhető AI-juk van a közelharci karakternek, szóval én mindig Nelt/Mariat irányítottam. Csak akkor válts karaktert, ha látod, hogy kevés a HP-juk és a gépnek nincs annyi esze, hogy elmeneküljön velük. Ha először játszol valós idejű harcrendszerrel, akkor lehet, hogy kicsit furának tűnik, de hidd el menni fog. (:

Avatar
Lung
Kezdő fórumozó
Kezdő fórumozó
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2010. júl.. 30. 12:15
Tartózkodási hely: A rettegett nyócker.
Kapcsolat:

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Lung »

Star Ocean: The Last Hope? Valaki játszott már vele? :D Eddig egyetlen előd sem akadt még a kezembe, csak ez az egyszem gyöngyszem, és imádom (írnék ismertetőt, de sajnos nem tudok most sokat posztolni, melóhelyen vagyok)

Avatar
akmal888
Tiszteletbeli tag
Tiszteletbeli tag
Hozzászólások: 2940
Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: akmal888 »

Csak futólag kipróbálva, de a főszereplő elvette a kedvem :(

Avatar
Lung
Kezdő fórumozó
Kezdő fórumozó
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2010. júl.. 30. 12:15
Tartózkodási hely: A rettegett nyócker.
Kapcsolat:

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Lung »

Ajj, de kár. Az elején Edge tényleg idegesítő, de kb. mindenki megváltozik a játék közepére. Az egész játék kb. olyan mint egy film :D

Avatar
olf
Tiszteletbeli tag
Tiszteletbeli tag
Hozzászólások: 2315
Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
Kapcsolat:

???

Hozzászólás Szerző: olf »

Lung: Én csupa rosszat hallottam mind a szereplőkről, mind a történetről. Hogy sablonos. Írhatnál róla valamit, egy ember legalábbis lenne, aki elolvasná...

Avatar
Lung
Kezdő fórumozó
Kezdő fórumozó
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2010. júl.. 30. 12:15
Tartózkodási hely: A rettegett nyócker.
Kapcsolat:

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Lung »

Olf: A történet egész egyszerű (az elején): a Harmadik Világháború után az emberiség szinte teljesen lepusztította a Földet, így szegény földi halandónak az űrben kell új hont keresnie. Erre a feladatra alakult az SRF egység, akik az űrben folyamatosan kutatnak új haza után.

Mi Edge Maverick-et irányítjuk, aki lelkes tagja az SRF-nek, és két gyeremekkori barátjával, Reimi-vel és Crowe-val végre- valahára kijutnak az űrbe. Ám nem sokkal a kilövés után egy fekete lyukban elszakadunk Crowe csapatától, így Edge és Reimi csapata egy lakatlannak tűnő bolygón, Aeoson köt ki, amiről nagyon gyorsan kiderül, hogy habár tökéletesen alkalmas az emberiség letelepítésére, veszedelmesebb mint gondolnánk....

Amit én most itt leírtam, egy majdnem másfél órás cutscene-ben élhetjük át :D nem vagyok valami jó mesélő, és megpróbáltam nem spoilerezni. Természetesen nem csak az Aeos nevű bolygón fogunk kalandozni. Annyit elárulhatok, hogy pár perccel ezután a csapatunk +1 taggal bővül.

Karakterekről egy picikét.

Edge Maverick (20): A történet főhőse, egy virgonc, jólelkű fiatal srác, aki erős igazságérzettel rendelkezik. A történet előrehaladásával egy hatalmas baki után teljesen megváltozik - önmagába forduló, zárkózott, megfontolt fiú lesz belőle. Reimi és Crowe gyermekkori barátja. Fegyvere a kard.

Reimi Saionji (20): Edge legjobb barátja, egy kedves, lelkes optimista lány. A történet során talán ő változik a legkevesebbet. Fegyvere az íj.

Faize Sheifa Beleth (18): Az első földönkívüli (Eldarian), akivel Edgék találkoznak. Szinte megszólalásig hasonlít a földi emberkre, leszámítva azt, hogy zöld haja, lila szeme, és hosszúkás füle van. Végtelenül kedves és udvarias, ám nagyon könnyen össze lehet zavarni, és ki nem állhatja, ha valaki logikátlanul viselkedik. Fegyvere a rapier /kalózkard (?)/ és tehetséges mágus("Szimbológista", Symbology-t használ. A mágiát itten így hívják), ám gyógyítani még véletlenül se tud.

Lymle Lemuri Phi (15): Egy 15 éves lány, aki egy átok miatt úgy néz ki és viselkedik mint egy kislány. Rendkívül tehetséges mágus, amit első találkozáskor azonnal demonstrál: kis kedvenc "kutyusát", Cerberust azonnal rászabadítja Faize-re, aki első találkozáskor megkérdőjelezi tehetségét. Innentől kezdve folyamatosan marják/szivatják egymást. Lymle fegyvere a varázspálcája. Faizzel ellentétben ő remek támadó/gyógyító varázslatokat tud.



...Hozzáteszem, a játékban összesen 9 karaktert fogunk majd irányítani. A harcrendszer real-time, nagyon könnyű megszokni, és rendkívül szórakoztató. Egy bizonyos gombkombinációra lehet Rush- kombózni - ilyenkor 2 vagy több karakter egyszerre csapkodja az ellenfelet, limit-break formában. A létszámot az befolyásolja, hogy kinek milyen magas a Rush Gauge-ja, amit minden egyes sikeres támadásért, vagy sikeresen megszerzett pofonokért kapunk.

Ha nem szeretnénk mással limit breakezni, akkor lehet simán csak Berserk üzemmódba kapcsolni. Ilyenkor megugrik a védelmünk, támadásaink viszont 30%-al sikeresebbek, erősebbek (mind Symbology, mind fizikai támadás).

Avatar
Arxur
Megszállott FF-es
Megszállott FF-es
Hozzászólások: 1497
Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
Tartózkodási hely: Gara és Szeged között

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Arxur »

Nagyon sok helyen lehúzzák az új SO részt a grafikája és a sztorija miatt.
De ha visszagondolunk akkor a SO3nak is ugyanez volt a problémája.

Ami viszont az FFXIII-ban nincs az itt meg van: rengeteg extra és irtó fun harcrendszer. Ezek az SO játékok védjegyei.
Imádtam az SO3-mat rengeteg lehetőség volt benne és mai napig meg se csináltam mind. Viszont nem hiszem, hogy ebbe a részbe belekezdek, mert régen volt időm nagyon elkockulni. Sajnos mostmár ritkán adódik lehetőség, hogy napokon keresztül csak játszak.

Másik gondom vele, hogy nagyon nem szép. Ne értsetek félre, felőlem akár PS1es grafikája is lehet, ha hangulatos, de a szereplők úgy néznek ki, mint egy rossz Barbie baba. :beteg:

Avatar
olf
Tiszteletbeli tag
Tiszteletbeli tag
Hozzászólások: 2315
Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: olf »

Egeen... és a hangjuk is veszélyes. Karakterek nélkül pedig egy rossz történet sem ér semmit. Ezért tartózkodom a 4-től főleg.

Avatar
Lung
Kezdő fórumozó
Kezdő fórumozó
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2010. júl.. 30. 12:15
Tartózkodási hely: A rettegett nyócker.
Kapcsolat:

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Lung »

Hmm, szomorúan olvasom ám :( Igen, a szereplők úgy néznek ki mint a BJD babák (Ball Jointed Dolls), és ezek nagyon híresek Japánban.
Mindenesetre, nekem ez a rész nagyon bejön, és összesen két szereplő hangja idegesít: Edgé az elején nekem nagyon mélynek tűnt, aztán megszoktam. Majd később egy angyal csatlakozik hozzánk - na őt simán kihagynám, de sajnos nagyon jó ápolónéninek számít, piszok jó varázslatai vannak.
Elsőre nem sikerült végignyomni, mert annyira rohantam előre a történet miatt, szinte zabáltam a cut-scene-eket, nagyon tetszett, és túl alulfejlett lettem a végére.
Második körre ugyanúgy élvezem, jelenleg tápolom a karakterjeimet. :P

Avatar
Arxur
Megszállott FF-es
Megszállott FF-es
Hozzászólások: 1497
Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
Tartózkodási hely: Gara és Szeged között

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Arxur »

Én még megfontolom, hogy beruházok-e rá.

Lung, japán szinkronnal játszod? Mert gondolom az angol alapból kukába való. :D

Ez egy kicsit off, de valamelyik nap láttam egy angol fórumon, hogy játék trailereket reszinkronizálnak színész palánták vagy ilyen beálítottságú emberek. Elképesztő mennyire vissza tudták adni a pocsék angol szinkron színvonalát.
Nagyon rájátszanak a szinkronszínészek. Biztos át akarják hozni azt a nyávogást vagy egyéb japánra jellemző hangszínt, ami japánul okén hangzik, de angolul förtelem. Nem tudom mikor jönnek már erre rá.
De legalább már van tendencia arra, hogy rajtahagyják az eredeti szinkron sávot is: lásd Eternal Sonata, Star Ocean.

Off vége. :D

Avatar
Lung
Kezdő fórumozó
Kezdő fórumozó
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2010. júl.. 30. 12:15
Tartózkodási hely: A rettegett nyócker.
Kapcsolat:

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Lung »

Arxur: Angol szinkronosan. A japán CSAK PS3-ra van. De az rosszabb. Ott két srácnak is csaj ad hangot nekik, és az baromira elrontja szerintem. Brrrr.

Meg lehet szokni amúgy a szinkront *motyog* ^^" Nem mondom, az angyalé a mai napig idegesít, de a japán szinkron se sokkal jobb szerintem.
Szerintem ez a játék is olyan, mint a Drakengard - van, aki imádja, és van aki utálja. Én imádom, nekem nagyon bejött a története, a karakterek is (az angyalt leszámítva), és a harcrendszere is élvezetes. A grafikája meg nem egy Darkness, és nem is egy Gears of War, dehát istenem. XD

OFF: észrevettétek, hogy háromszor írtam, hogy "szerintem"? O_O

Avatar
Arxur
Megszállott FF-es
Megszállott FF-es
Hozzászólások: 1497
Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
Tartózkodási hely: Gara és Szeged között

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Arxur »

Az Xboxos verzión nincs rajta az eredeti szinkronsáv? o.O
NEEEEEEEEeeee!

Avatar
Lung
Kezdő fórumozó
Kezdő fórumozó
Hozzászólások: 95
Csatlakozott: 2010. júl.. 30. 12:15
Tartózkodási hely: A rettegett nyócker.
Kapcsolat:

Re: Star Ocean

Hozzászólás Szerző: Lung »

*bólogat* Csak és kizárólag PS3. STAR OCEAN: THE LAST HOPE - INTERNATIONAL- . Ez a teljes neve. Gyakorlatilag annyi extra van benne, hogy van pár bónusz dungeoun meg a japán szinkronsáv. Ennyi. De nekem annyira nem jött be japánul. Inkább hallgatom Edge túlságosan férfias hangját, mint a japán iskolásfiúét XD Lymle-ről nem is beszélve. Az angol szinkronja tök jól visszaadja a "megátkoztak, ezért szívtelen vagyok" szerepet, hisz egyszer, de csak egyszer egy pillanatra megtörik az átka és akkor dramatikusan teli lesz érzelemmel XD A japán verzióba nem hallottam annyira át. Inkább unott hangja van, mint "szívtelen".

Hát, gondolkozz rajta. Ha tényleg zavar, hogy nem olyan szép, és BJD kinézetűek a szereplők, és úgy érzed, nem tudod megszokni a szinkronokat, akkor tényleg hagyd (: