Center Saga
- Arxur
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1497
- Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
- Tartózkodási hely: Gara és Szeged között
Úgy tűnik sikerült megúsznom a hajvágást. Íme a link az eddig elkészülthöz. Szeretném, ha minél többen tesztelnétek és a fentebb listázott segítségi módokban valahogy résztvennétek. Előre is köszönöm.
Egy fontos kijelentés előtte: A karakter csupán a fórumozók UTÁN lettek elnevezve. Minden további hasonlóság a névadókkal csupán a véletlen műve.
Noh, ezenkívül 10 fejezetből 4 van kész, a három extrából pedig 1. Össz-vissz 13/5. A játékidő valamennyivel több mint 5 óra. A fejezeteket pedig ne próbáljátok visszajátszani, mert nem fog működni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A mentéseteket pedig tároljátok el, metr 90%-os biztonsággal működni fog a későbbi verziókkal is. De legyen egy mentésetek az extra fejezet megnyerése előtt!
Noh, jó játszást!
http://www.zshare.net/download/10318033c6d0e672/" onclick="window.open(this.href);return false;
Még valami: ezt még ne nagyon mutogassátok fórumon kívül. Várjuk meg, amíg teljesen kész lesz aztán csak aztán.
Egy fontos kijelentés előtte: A karakter csupán a fórumozók UTÁN lettek elnevezve. Minden további hasonlóság a névadókkal csupán a véletlen műve.
Noh, ezenkívül 10 fejezetből 4 van kész, a három extrából pedig 1. Össz-vissz 13/5. A játékidő valamennyivel több mint 5 óra. A fejezeteket pedig ne próbáljátok visszajátszani, mert nem fog működni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A mentéseteket pedig tároljátok el, metr 90%-os biztonsággal működni fog a későbbi verziókkal is. De legyen egy mentésetek az extra fejezet megnyerése előtt!
Noh, jó játszást!
http://www.zshare.net/download/10318033c6d0e672/" onclick="window.open(this.href);return false;
Még valami: ezt még ne nagyon mutogassátok fórumon kívül. Várjuk meg, amíg teljesen kész lesz aztán csak aztán.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Nos én már a lovak közé csaptam. Elkezdtem írni a helyesírási hibákat, de egyszerűen nem birom szuflával, annyi van Nem tudod valahogy szerkesztés után egyben átolvasni a párbeszédeket anélkül, hogy játszanod kellene a játékot? Csomó elgépelést magadtól is észrevennél, ahhoz szerintem nem kellene külső tesztelő.
Azok a hibák, amik nem elgépelésből erednek:
1. Valami ilyesmi a szöveg hogy "Emtrexx két kedvenc moderátorához fordult, Arxurhoz és Zorgikához". Namost, ez kicsit kényes megfogalmazás. Ugyanis nekem nincs kedvenc moderátorom, de ha már mégis így lett, a sorrendet fordítsuk már meg, mert a hölgyet illene előre.
2. Ezt már mondtam régebben: "..." csak akkor kell, ha valamilyen okból megszakad a mondat. Semmilyen más esetben nem. Narratív szövegbe meg aztán végképp semmiképp sem való.
Pl hibás: "Uralkodhat-e fórumozó ennek a világnak a lakosai felett...?"
Ha egész véletlenül lenne rá mód, egy szövegcsere paranccsal nyugodtan lecserélhetnéd az összes "..."-t egy sima pontra, ugyanis minden második mondat (ha nem több) "..."-ra végződik, máig sem értem hogy miért.
"...Igen..." Ez miért nem lehet szimplán "Igen." ?
3. Programozási hibának tűnik: Miután eltoltam a köveket és átmentem a kincsért, visszafelé menet a kövek megint ugyanott vannak.
4. Ez nagyon bután hangzik, szerintem ne adj ilyet az egyik főszereplőd szájába: "Nem egészen. Én az életben nem választottam volna, ezt az izét... Yunát."
5. Ez a párbeszéd mégbutább:
-Nem vagyok biztos benne hogy ez a hely szép-e.
-A barátomnak olyan pocsék ízlése van.
Ennyit írtam fel egyelőre. Maga a játék tetszik, szépen össze van eddig rakva (bár ezzel eddig sem volt gond), csak ezek a nyelvtani dolgok veszik el folyton a kedvem.
Folyt köv (már ha kell )
U.i.: Már a múltkor is elmondtam, hogy szerintem az az újonnan beszúrt felvezető nem sikerült valami jól. Akkor azt hittem, az még csak valami vázlatszerűség, de egy az egyben ugyanaz maradt. Én azt javaslom hogy vedd ki a játék elejéről. Egy szimpla egyképernyős, néhány mondatos, lényegretörő összefoglaló egy a játékhoz illő háttérképpel sokkal jobb lenne. Még csak váltakozniuk sem kell a szövegeknek. A robbanászörejeket meg nem értettem.
Azok a hibák, amik nem elgépelésből erednek:
1. Valami ilyesmi a szöveg hogy "Emtrexx két kedvenc moderátorához fordult, Arxurhoz és Zorgikához". Namost, ez kicsit kényes megfogalmazás. Ugyanis nekem nincs kedvenc moderátorom, de ha már mégis így lett, a sorrendet fordítsuk már meg, mert a hölgyet illene előre.
2. Ezt már mondtam régebben: "..." csak akkor kell, ha valamilyen okból megszakad a mondat. Semmilyen más esetben nem. Narratív szövegbe meg aztán végképp semmiképp sem való.
Pl hibás: "Uralkodhat-e fórumozó ennek a világnak a lakosai felett...?"
Ha egész véletlenül lenne rá mód, egy szövegcsere paranccsal nyugodtan lecserélhetnéd az összes "..."-t egy sima pontra, ugyanis minden második mondat (ha nem több) "..."-ra végződik, máig sem értem hogy miért.
"...Igen..." Ez miért nem lehet szimplán "Igen." ?
3. Programozási hibának tűnik: Miután eltoltam a köveket és átmentem a kincsért, visszafelé menet a kövek megint ugyanott vannak.
4. Ez nagyon bután hangzik, szerintem ne adj ilyet az egyik főszereplőd szájába: "Nem egészen. Én az életben nem választottam volna, ezt az izét... Yunát."
5. Ez a párbeszéd mégbutább:
-Nem vagyok biztos benne hogy ez a hely szép-e.
-A barátomnak olyan pocsék ízlése van.
Ennyit írtam fel egyelőre. Maga a játék tetszik, szépen össze van eddig rakva (bár ezzel eddig sem volt gond), csak ezek a nyelvtani dolgok veszik el folyton a kedvem.
Folyt köv (már ha kell )
U.i.: Már a múltkor is elmondtam, hogy szerintem az az újonnan beszúrt felvezető nem sikerült valami jól. Akkor azt hittem, az még csak valami vázlatszerűség, de egy az egyben ugyanaz maradt. Én azt javaslom hogy vedd ki a játék elejéről. Egy szimpla egyképernyős, néhány mondatos, lényegretörő összefoglaló egy a játékhoz illő háttérképpel sokkal jobb lenne. Még csak váltakozniuk sem kell a szövegeknek. A robbanászörejeket meg nem értettem.
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
Ez a "..." makeres népbetegség Én is csak tudatos erőfeszítés árán tudok tőle (inkább kevésbé) megszabadulni. Eredetileg talán a szavak közti szünetet érzékeltetné, de ha így van, akkor felesleges, szünetet kétféleképpen is be lehet szúrni. A másik célja az esetleges elgondolkodtató szövegek utáni 13 éves mély töprengés érzékeltetése lehet, de ha meg így van, akkor egész egyszerűen röhejyes a dolog. Nincs konklúzió...
---
Fú, Emtrexx, te mióta raksz pontot az üzeneteidben az állító mondatok után?
Fel se tűnt!
---
Fú, Emtrexx, te mióta raksz pontot az üzeneteidben az állító mondatok után?
Fel se tűnt!
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Igen, igen a "..." hiba nálam is fennál, sőőőőt! Most, hogy utána néztem, tele vannak a szövegeim vele, bár szerintem indokoltan, de ezek szerint talán mégsem... Mondjuk én konkrétan a szavak közti szünetért raktam be, mert van hely, ahol makognak, nyökögnek a karakterek, és egyszerűen badarság lett volna valódi szüneteket berakni, minden szó után. A mondatok végén mondjuk szerintem jól használtam a pontokat... (de ez koránt sem biztos.)olf írta:Ez a "..." makeres népbetegség Én is csak tudatos erőfeszítés árán tudok tőle (inkább kevésbé) megszabadulni. Eredetileg talán a szavak közti szünetet érzékeltetné, de ha így van, akkor felesleges, szünetet kétféleképpen is be lehet szúrni. A másik célja az esetleges elgondolkodtató szövegek utáni 13 éves mély töprengés érzékeltetése lehet, de ha meg így van, akkor egész egyszerűen röhejyes a dolog. Nincs konklúzió...
---
Fú, Emtrexx, te mióta raksz pontot az üzeneteidben az állító mondatok után?
Fel se tűnt!
Talán elkezdem átirogatni őket.
- Arxur
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1497
- Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
- Tartózkodási hely: Gara és Szeged között
Emtrexx: Igen légyszi folytasd a hiba küldést, csak a listát légyszi a szokásos doc-ba vagy PÜ-be.
A bevezető intro: az nem a végleges forma, csak nem nyúltam még azóta ehhez a részhez. Egyébként módosítva lesz, Zorgi rajzolt/rajzol hozzá.
... - szerintem igen is kell. Van funkciója. Ugyanis arckifejezést fejez ki, amit Makerrel másképp nem igen lehet...
Részletesen átfogom olvasni mégegyszer a hiba listát csak most sietek. Aztán majd bőven kifejtem a dolgokat.
OFF:
OLF!!! Bocs, hogy nem válaszoltam MSN-n csak bekapcsolva hagytam a gépet és nem voltam itthon... >_<
A bevezető intro: az nem a végleges forma, csak nem nyúltam még azóta ehhez a részhez. Egyébként módosítva lesz, Zorgi rajzolt/rajzol hozzá.
... - szerintem igen is kell. Van funkciója. Ugyanis arckifejezést fejez ki, amit Makerrel másképp nem igen lehet...
Részletesen átfogom olvasni mégegyszer a hiba listát csak most sietek. Aztán majd bőven kifejtem a dolgokat.
OFF:
OLF!!! Bocs, hogy nem válaszoltam MSN-n csak bekapcsolva hagytam a gépet és nem voltam itthon... >_<
- Arxur
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1497
- Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
- Tartózkodási hely: Gara és Szeged között
Nem hinném, hogy ezt olyan véresen komolyan kellene venni, de ha muszáj kiveszem... >_< Ja és ezt a mondatot ne feledjétek: A karakter csupán a fórumozók UTÁN lettek elnevezve. Minden további hasonlóság a névadókkal csupán a véletlen műve. Ezt komolyan gondolom.Emtrexx írta: 1. Valami ilyesmi a szöveg hogy "Emtrexx két kedvenc moderátorához fordult, Arxurhoz és Zorgikához". Namost, ez kicsit kényes megfogalmazás. Ugyanis nekem nincs kedvenc moderátorom, de ha már mégis így lett, a sorrendet fordítsuk már meg, mert a hölgyet illene előre.
Úgy érted, hogy visszakerülnek az eredeti állapotukba?Emtrexx írta: 3. Programozási hibának tűnik: Miután eltoltam a köveket és átmentem a kincsért, visszafelé menet a kövek megint ugyanott vannak.
Pedig ezt maga Zorgi írta. Ezért még kapsz a fejedre.Emtrexx írta: 4. Ez nagyon bután hangzik, szerintem ne adj ilyet az egyik főszereplőd szájába: "Nem egészen. Én az életben nem választottam volna, ezt az izét... Yunát."
Szerintem ez aranyos.Emtrexx írta: 5. Ez a párbeszéd mégbutább:
-Nem vagyok biztos benne hogy ez a hely szép-e.
-A barátomnak olyan pocsék ízlése van.
Visszítérve a pontokhoz: a pontoknak szemantikai funkciójuk van. Mivel itt sem arc gesztusok nincsenek, sem szinkron hangok a pontok, a kis és nagybetűk tudnak csak egyáltalán bármit is kifejezni. Ha ezzel ezen az egyedi véleményen vagyok, akkor így jártam. Azt aláírom hogy egy könyvben valóban nincs helye, de itt van szerepe.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Bezony.Úgy érted, hogy visszakerülnek az eredeti állapotukba?
Akkor lehet továbbítani neki a kritikát, nekem mindegyPedig ezt maga Zorgi írta. Ezért még kapsz a fejedre.
Ez kétségtelen. No de mi a "..." szerepe?Visszítérve a pontokhoz: a pontoknak szemantikai funkciójuk van. Azt aláírom hogy egy könyvben valóban nincs helye, de itt van szerepe.
Pl. Nem tudom... = Nem tudom *bután néz*
Ez így egyszer rendben is van. De ha minden mondat így néz ki (márpedig nálad minden mondat így néz ki) akkor az az érzésem támad hogy a szereplők egyszerűen idióták (már elnézést), mert mindig bután néznek és sose fejezik be a mondatot.
Az viszont, hogy csak a pontok és a kis-nagybetűk tudnak bármit is kifejezni nem igaz. Nézz bele a Behemót nyomában-ba, ahol mahdi nemcsakhogy arckifejezést, de még mozgást is ki tud fejezni a szövegben (ráadásul eléggé kézenfekvő módon)
Igazából nem vagyok rpgmaker-guru, lehet hogy a mahdi megoldása kicsit net-szlenges, nem annyira videójátékos, de szerintem abszolute működik.
- Arxur
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1497
- Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
- Tartózkodási hely: Gara és Szeged között
Belenéztem Mahdi játékába és ott tök jól megy is ez a dolog, de szerintem ez abszolút illúzió romboló dolog. Lásd: "csúnyán néz" stb... (...) Nem tudom, szerintem ez ebbe a játékba nem illik. Ott tényleg jól mutat, de itt nem tudnám elképzelni.
Ömm... Most visszaolvastam az 1. fejezetbe és lehet, hogy tényleg sok pont van. Egy kicsit. De hát legalább lesz mit javítani.
Kövek: igen, azok visszakerülnek az eredeti helyre. RPG-maker motor csinálja így. Nincs mit tenni ellene. A mozgó emberek is mindig visszatérnek a kiinduló pontra, mikot újból visszatérsz oda.
Akkor pontokra mostantól figyelek!
Ömm... Most visszaolvastam az 1. fejezetbe és lehet, hogy tényleg sok pont van. Egy kicsit. De hát legalább lesz mit javítani.
Kövek: igen, azok visszakerülnek az eredeti helyre. RPG-maker motor csinálja így. Nincs mit tenni ellene. A mozgó emberek is mindig visszatérnek a kiinduló pontra, mikot újból visszatérsz oda.
Akkor pontokra mostantól figyelek!
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
Nekem tegnap már ki is lépett egy helyen, és utána nem volt energiám megint lekzdeni (csak egyszer mentettem xD). A '...'-ozás: nálam több funkciót jelöl: levegőben hagyni egy mondatot, félbe vágás, hebegés-habogás, nem tisztán hallott szövegek stb. Továbbá, ha csillagozva írod a mondatot pl h *csúnyán néz*, az lehet, hogy nem fér bele egy szöveg dobozba és ha jól tudom korlátozva van, hogy egy dobozba mennyit lehet írni.
...hogy ne csak Arxur ellen legyen hsz ...
...hogy ne csak Arxur ellen legyen hsz ...
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Na jó, ezt most én se Arxur ellen mondom, de egymás után több szövegdoboza is lehet egy karakternek, nem kell feltétlenül mindíg mindent elmondania egyben. Így meg lehet oldani az ilyen dolgokat.kult44 írta:Nekem tegnap már ki is lépett egy helyen, és utána nem volt energiám megint lekzdeni (csak egyszer mentettem xD). A '...'-ozás: nálam több funkciót jelöl: levegőben hagyni egy mondatot, félbe vágás, hebegés-habogás, nem tisztán hallott szövegek stb. Továbbá, ha csillagozva írod a mondatot pl h *csúnyán néz*, az lehet, hogy nem fér bele egy szöveg dobozba és ha jól tudom korlátozva van, hogy egy dobozba mennyit lehet írni.
...hogy ne csak Arxur ellen legyen hsz ...
Egyébként én is belenézegettem a játékba, és Emtrexx bácsihoz hasonlóan, nekem sem tetszett az "intro" az elején, főként a rajzok miatt, amik kicsit viccesnek hatnak, az amúgy komolykodó szöveg mellett, amit hozzá társítottál. Ezen kívül néhány szövegtől eltekintve teljesen jó!
- Arxur
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1497
- Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
- Tartózkodási hely: Gara és Szeged között
Légyszi áruld el Kult, hogy hol dobott ki. Fontos. Egyébként azt szeretem ezekben a hibákban, hogy mindig utólag kerülnek be valahogy. Mikor letesztelem őket legalább kétszer, akkor semmi gond, de aztán mégis felbukkanak másoknál és az a vicces, hogy UTÁNA már nálam is. Van valami kísérteties ebben, nem gondoljátok...?
Az intrótól meg már mondtam, hogy Zorgi rajzai lesznek betéve, amint megkapom őket. Ezeket csak azért csináltam, hogy maga a jelenet váza elkészüljön. Meg hogy Zorgi nagyjából tudja, hogy mit várok tőle.
Az intrótól meg már mondtam, hogy Zorgi rajzai lesznek betéve, amint megkapom őket. Ezeket csak azért csináltam, hogy maga a jelenet váza elkészüljön. Meg hogy Zorgi nagyjából tudja, hogy mit várok tőle.
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
Épp van mit tenni ellene! Viszont elég körülményes, és teljesen felesleges, főleg a karaktereknél. Egy kőnél meg olyan finomság lenne, amit nem éri meg megcsinálni, a játékosok úgy sem értékelnék eléggé. (azért annyira nem nagy dolog)Arxur írta:Kövek: igen, azok visszakerülnek az eredeti helyre. RPG-maker motor csinálja így. Nincs mit tenni ellene. A mozgó emberek is mindig visszatérnek a kiinduló pontra, mikot újból visszatérsz oda.
---
Az extra fejezetet még én sem láttam, Arxur? Most töltsem le ezért az egészet? Nem tudnád a szokásos módon a hiányzó adatokat továbbítani, ha majd lesz időd a mosogatás után?
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
Arxur: valahol Azureus után dobott ki, de ma megint megpróbáltam és nem dobott ki... Biztos mert mentettem Vagy mert ma reggel még feltettem egy programot xD
SZERK.:
Ez valóban érdekes....1. fejezetben, X-master után odamentem ahhoz a zöldes kinézető nőhöz és odáig jutott, hogy 'Nagy' és kidobott. Megint megcsináltam és aztán már nem. Érdekes...
Másik: találtam egy hibát, ami viszont hibaüzenettel dob ki a játékból (fejlődőképes a program xD) 2. fejezetben, a fogadóban, a földszinten lévő doboznál írja ki és kidob. Valszínüleg gondolom, csak valami 'programozási' hiba.
SZERK.:
Ez valóban érdekes....1. fejezetben, X-master után odamentem ahhoz a zöldes kinézető nőhöz és odáig jutott, hogy 'Nagy' és kidobott. Megint megcsináltam és aztán már nem. Érdekes...
Másik: találtam egy hibát, ami viszont hibaüzenettel dob ki a játékból (fejlődőképes a program xD) 2. fejezetben, a fogadóban, a földszinten lévő doboznál írja ki és kidob. Valszínüleg gondolom, csak valami 'programozási' hiba.
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Könnyen meg lehet oldani az ilyen dolgokat, nálam is meg vannak oldva. Az egésznek a lényege, hogy miután megtörténik az event, az kicseréli azt az eventet, ami az esetleges továbbjutáshoz kell, ekkor pedig egy másolt térkép jön, amin már nincs ott az az7 event, vagy máshogy és visszatéréskor már erre érkezik a karakter.olf írta:Épp van mit tenni ellene! Viszont elég körülményes, és teljesen felesleges, főleg a karaktereknél. Egy kőnél meg olyan finomság lenne, amit nem éri meg megcsinálni, a játékosok úgy sem értékelnék eléggé. (azért annyira nem nagy dolog)Arxur írta:Kövek: igen, azok visszakerülnek az eredeti helyre. RPG-maker motor csinálja így. Nincs mit tenni ellene. A mozgó emberek is mindig visszatérnek a kiinduló pontra, mikot újból visszatérsz oda.
---
Az extra fejezetet még én sem láttam, Arxur? Most töltsem le ezért az egészet? Nem tudnád a szokásos módon a hiányzó adatokat továbbítani, ha majd lesz időd a mosogatás után?
Ha ez kínai, egy példával élnék:
Nálam a fogadóba bemenetkor beszélni kell a fogadóslánnyal, aki elejt néhány megjegyzést a hollókról stb... a lényeg, ha nem beszélsz a nővel, nem tudsz felmenni a lépcsőn, de miután beszéltél igen. Na de ez még persze semmi, ugyanis, csak akkor lehet továbbjutni, ha a csajjal beszéltél, viszont, ha nem csinálnék semmit, és a karakter egyszer ki, meg be menne a fogadóba, újra meg kéne hallgatni a mondanivalóját. Erre a megoldás, hogy a beszélgetés kicseréli azt az eventet, ami kivezetne, így a karakter már egy másik faluba érkezik vissza, egy másolatba, ha úgy tetszik, falu 2-be, ahol pedig a fogadó bejárata már egy fogadó 2 be teleportál, ahol a csaj már automatikusan felenged. Macerás tudom, de meg kell tenni minden valamit megváltoztató eventnél, különben komolytalan lesz a játék.
- Arxur
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1497
- Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
- Tartózkodási hely: Gara és Szeged között
Vagy egyszerűen szvicseleddel a továbbjutásos csajt, hogy mikor beszél X-szel akkor már tovább engedjen. Ilyenkor bekapcsol egy szviccset. Ez legegyszerűbb módja. Most lehet, hogy nem értelmesen fogalmaztam.
Olf: ma délután egyfolytában hazautaztam. Indulás előtt írtam neked a fórumra ide. De akkor majd valamikor átküldöm MSN-n.
Kult: Azért ha megvan még pontosan ez a mondat/mondtaok küldd már át nekem. Nem ártana 100%-ra menni. Arra a ládára meg ránézek még.
Olf: ma délután egyfolytában hazautaztam. Indulás előtt írtam neked a fórumra ide. De akkor majd valamikor átküldöm MSN-n.
Kult: Azért ha megvan még pontosan ez a mondat/mondtaok küldd már át nekem. Nem ártana 100%-ra menni. Arra a ládára meg ránézek még.
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Nem, természetesen használok sviccseket, de csak sokkal "komolyabb" problémák megoldásához, mert utálok sviccselni! Persze sviccsel 7 perc helyett 3 lenne megoldani a problémákat, de amit leírtam, vagyis a map másolása egy csomó más dologra is igen hasznos lehet, nem beszélve arról, hogy cefet gyorsan akár mindent át lehet így alakítani, játék szempontjából egyik másodpercről a másikra. Tehát ezt a megoldást csak olyan helyeken használom, amik nagyobb jelentősségüek és méretűek, mint például egy falu vagy egy egész város, és akkor is csak nagyobb, történelem szerinti változásoknál. Pl, akár egy egész város összes eventjét átalakítom, egy tök egyszerű event hatására idegesítő sviccselgetés nélkül... De egyébként a makeres szemek sokszor észreveszik elsőre, hogy mi, hogyan készült...olf írta:Mahdi: Te nekem komolyan be akarod adni, hogy nem használsz szviccseket, és elkezdesz papolni mindenféle The Ninja szintű csodálatos megoldásról? Ezt komolyan gondolod?
UI: Mi az a The Ninja?
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
Arxur: nincs meg a mondat, mert már nem dob ki ott. De közben rájöttem, hogy az egyik öregembernél dobott ki, miután meg volt a nagy monológ=Azureus bemutatkozása. A szentély előtt állt, a lépcsők után.
A második fejezetben a No comment-es beszólás odavágott
SZERK.: nem tudom rajtam kívül ki jutott el a második fejezet/csatornákba, de pls mondja meg, hogy hogyan kell állítani a kapcsolókat, mert nekem fingom sincs róla. Kipróbáltam mindent, de eddig egy variáció volt, amivel rendesen tovább tudtam menni, viszont akkor a követekező ajtó meg zárva volt, ami kellett -.- Szóval nem tudom, hogy mit műveltél Arxur, de pls msn-en(ha nem vagyok fennt akkor hagyj üzenetet), írd meg nekem a megfelelő kombinációt, mert van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezt elrontottad.
A második fejezetben a No comment-es beszólás odavágott
SZERK.: nem tudom rajtam kívül ki jutott el a második fejezet/csatornákba, de pls mondja meg, hogy hogyan kell állítani a kapcsolókat, mert nekem fingom sincs róla. Kipróbáltam mindent, de eddig egy variáció volt, amivel rendesen tovább tudtam menni, viszont akkor a követekező ajtó meg zárva volt, ami kellett -.- Szóval nem tudom, hogy mit műveltél Arxur, de pls msn-en(ha nem vagyok fennt akkor hagyj üzenetet), írd meg nekem a megfelelő kombinációt, mert van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezt elrontottad.
- Arxur
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1497
- Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
- Tartózkodási hely: Gara és Szeged között
Működniük kell elvileg. 3-ból három eddig rájött magától.
De megsúgom a megoldást, mert épp a gépem mellett van annak a pályának a tervrajza, szóval:
A legbaloldalibb kapcsolótol haladva, szóval az elsőt úgy állítsd, hogy a kar jobbra nézzen.
A középső kapcsolót úgy, hogy balra, az utolsó meg vagy középra vagy balra nézzen. Elvileg ennyi.
Egyébként mit szóltók a fejlesztéshez meg a szintetizáláshoz? Vagy fel sem tűntek?
De megsúgom a megoldást, mert épp a gépem mellett van annak a pályának a tervrajza, szóval:
A legbaloldalibb kapcsolótol haladva, szóval az elsőt úgy állítsd, hogy a kar jobbra nézzen.
A középső kapcsolót úgy, hogy balra, az utolsó meg vagy középra vagy balra nézzen. Elvileg ennyi.
Egyébként mit szóltók a fejlesztéshez meg a szintetizáláshoz? Vagy fel sem tűntek?
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
Köszi, megnézem.
Milyen szintetizálás? A hősök könyvét vagy mit először átkoztam, de aztán rájöttem, hogy hogy lehet használni. A tárgykészítés meg egész ötletes. Ja és a bónusz részek eléggé jók lettek
SZERK.: nem megy a kombináció, az elején csak egy ajtó van nyitva, ami a ládához vezet és onnan nincs tovább.
Milyen szintetizálás? A hősök könyvét vagy mit először átkoztam, de aztán rájöttem, hogy hogy lehet használni. A tárgykészítés meg egész ötletes. Ja és a bónusz részek eléggé jók lettek
SZERK.: nem megy a kombináció, az elején csak egy ajtó van nyitva, ami a ládához vezet és onnan nincs tovább.
- kult44
- Sorceress
- Hozzászólások: 2862
- Csatlakozott: 2005. júl.. 12. 10:13
- Tartózkodási hely: A Vampire könyveim társaságában
- Kapcsolat:
Na ez az, hogy a legbaloldalabbikat, nem kéne bántanom, mert ha az nyitva van, akkor nem tudom kinyitni az első tovább vezető ajtót.
SZERK.: Sikerült megcsinálni és már a 4. fejezeten is túl vagyok. Egy-két hiba:
- Amikor Kite-al közdenénk meg, egyszer kidobott a 'Csak ki..' ennyut láttam és már kidobott, de következőnek már nem.
- A Szörnytárban a Vörös harang és a Gomba információi nem jönnek be, helyettük kidobnak és tt mindig kidobnak.
- Néhány helyesírási hiba:
- 4. fejezet, Olf mondja, amikor találkozik Kulttal: Kedes Kult...
- 4. fejezet, torony tetje, Kite: Mindek...
- 4. fejezet, megint Kite beszélgetés, de nem tudom ki mondja, ezt nem írtam fel : Hovát...
Kérdés: az 5. fejezet benne van még a játékban és csak csinálni kell hozzá valamit, vagy az már nincs benne.
SZERK.: Sikerült megcsinálni és már a 4. fejezeten is túl vagyok. Egy-két hiba:
- Amikor Kite-al közdenénk meg, egyszer kidobott a 'Csak ki..' ennyut láttam és már kidobott, de következőnek már nem.
- A Szörnytárban a Vörös harang és a Gomba információi nem jönnek be, helyettük kidobnak és tt mindig kidobnak.
- Néhány helyesírási hiba:
- 4. fejezet, Olf mondja, amikor találkozik Kulttal: Kedes Kult...
- 4. fejezet, torony tetje, Kite: Mindek...
- 4. fejezet, megint Kite beszélgetés, de nem tudom ki mondja, ezt nem írtam fel : Hovát...
Kérdés: az 5. fejezet benne van még a játékban és csak csinálni kell hozzá valamit, vagy az már nincs benne.