Dragon Quest 8
-
- Vendég fórumozó
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: 2007. okt.. 24. 17:28
- Tartózkodási hely: budapest,kiskunfélegyháza
Dragon Quest 8
Akinek van erröl a játékról végigjátszása vagy link ahol megtalálom légyszi irjátok már be ide!!
és persze lehet irni erröl a játékról a véleményeket!!!!!!!
és persze lehet irni erröl a játékról a véleményeket!!!!!!!
- Arxur
- Megszállott FF-es
- Hozzászólások: 1497
- Csatlakozott: 2005. máj.. 6. 19:32
- Tartózkodási hely: Gara és Szeged között
http://www.gamefaq.com
Angol nyelvű, de itt tuti találsz. Magyar meg kizárt, hogy valaha készült ehhet a játékhoz.
Angol nyelvű, de itt tuti találsz. Magyar meg kizárt, hogy valaha készült ehhet a játékhoz.
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Na itt az új felfedezettem! - Dragon Quest Journey of the Cursed King - (DQVIII) amiről írtam is egy Rogue Galaxy-hoz hasonló + és - os összefoglalót az élményeim alapján! (csak itt kicsit gyengébb lett a negatív mezőny... )
A Level 5 (Dark Cloud, Dark Cloud 2, Rogue Galaxy) és a Square-Enix összetették amilyük van, és Akira Toriyama 'art designer'(Chrono Trigger, Dragon Ball és Z) segítségével összehozták a Dragon Quest sorozat (akkor) legújabb részét, szám szerint a nyolcadikat. A lenyűgöző zenei hátteret Koichi Sugiyama biztosította.
A játék természetesen JRPG, ám immáron rengeteg extrával feltuningolva, ami mint tudjuk, mindig jól ment a level 5-os fiúknak. A játék összességében abbahagyhatatlan és lenyűgöző, de nem hagylak itt titeket ennyivel, érveket is fel kell sorakoztatnom magam és a játék mellé, és a sajnálatos (bár igen kevés. ) negatívumokat is elő kell állítanom.
Dragon Quest VIII - Journey of the Cursed King
-Pozitívumok- (az én egyéni meglátásom szerint, de álltalános JRPG fanatikus szemmel)
1 - " Akiradizájn! " - Akira Toriyama mester újra a nevét adta a sorozathoz, de most végre igazán megmutathatta mit tud, hisz a játék nyolcadik része végre 3d-ben pompázik! A játék kinézetére tehát nem lehet panasz Akira az egyik legegyedibb és persze legkeresettebb rajzoló japánban, az ő nevéhez köthetjük például a Dragon Ball sorozatot, ami mellett ugye senki sem ment el szó nélkül. Akik ismerik Akira stílusát, már tudhatják mire számíthatnak, eszméletlen humorra, és a jól ismert Akira mimikára!
Egy nagy + pont Akira miatt!
2 - humor - A humor elmaradhatatlan része minden egyes JRPG-nek, még a leg komolyabbaknak is. A Dragon Quest 8 azonban durván odarakja magát, és az ellenfeleket, az animációkat, a mimikát, a mozgásokat látva, legrosszabb esetben is félóránként (tápolással együtt! ) betegre kacaghatjuk magunkat. A játéknak nagyon egészséges humora van, amihez hozzátesz a nagyszerű szinkron és a nagyszerű animációs munka is. Grat és egy + az ingyen rekeszizom tréningért!
3 - Zene - A zene lenyűgöző, nagyon illik a hangulathoz, és jól hangszerelt.
4 - Harcrendszer - A harcrendszer folytatja a Dragon Quest sorozat hagyományait, így amíg kiválasztjuk a karaktereink cselekedeteit, egyfajta belül nézetből láthatjuk ellenfeleinket. Miután viszont kiválasztottuk az akciókat, a játék gyönyörűen leanimálja azokat, nagyon jó rendezéssel!
Az ellenfelek randomban támadnak meg, akár csak a Final sorozatban.
A lentebb belinkelt Trailerben megnézhetitek a harcot is.
5 - Terep és világtérkép - Az egyik legnagyobb pozitívuma a játéknak a ténylegesen teljesen bejárható hatalmas terep! Nincs külön világtérkép, mindent bejárhatsz és a világ hatalmas. Két város közt valóban át kell utaznod, közben pedig arra kalandozol, amerre csak akarsz. Ez nagyon nagyot dob a hangulaton és nem "csövekben" mászkálsz, mint a Final X-ben, vagy pl a Rogue Galaxy-ban. Nagy piros +!
6 - Egy apróság! - Ez tényleg apróság, de majd leesett az állam, amikor megláttam. Ha a karakterünkkel egy dungeonba lépünk be, azonnal előveszi a fákját, és úgy haladunk tovább! Apróság, de nagy odafigyelésre vall! Grat!
7- Napszakok váltakozása - Egy újabb pozitívum, ami már nem is olyan apró! A napszakok ténylegesen, gyorsítottan ugyan, de valós időben folynak, hajnalodik, esteledik stb... de olyan élethű színkezeléssel, hogy csak na. A nap tényleg mozog, akár csak a hold, lemennek és feljönnek, ahogy azt kell. A városban éjszaka bezárnak a boltok, és ha bemegyünk egy-két hátba, ott bőszen horkolnak az emberek, akikkel nappal találkozhatunk.
8 - Halál - Az egész Party halála esetén a játék nem visz vissza a főmenübe, hanem ugyan olyan szinten, beállításokkal, tárgyakkal, szóval minden nemű változtatás nélkül vissza rak a legközelebbi mentési ponthoz, vagyis templomhoz, és onnan folytathatod, ahol abbahagytad, mentés betöltése nélkül. Csak egy kevés pénzbe kerül, de így is sokkal kevesebb bosszankodással jár a halál! Jó ötlet!
9 - Munchie a pocok! - Munchie a pocok a főhősünk kis segítője, aki mindig ott kandikál kifele a zsebünkből. Nem csak hangulat elem, de komoly részese a játéknak, ugyan is bizonyos helyekre csak vele juthatunk be, ilyenkor pedig konkrétan a kis szőröst kell irányítanunk, ami nagyon hangulatos, aranyos, és persze vicces! Ő az egyik kedvenc elemem a játékban.
10 - Skillpontok - A skillpontok elosztása nem nagy újítás, de jó megoldással, jó ötletekkel nagyon hasznos lehet. A különböző képességeket akkor kapjuk, ha a skilljeink eléggé felfejlődnek. Minden karakter más és más skillekre specializálódhat, amik között vannak érdekességek is, az én főszereplőm például a bumeráng fegyverre specializálódott.
11 - BOSS - A főellenfelünk nagyon színpatikus (persze rossz értelemben ) és nagyon egyedi is! Afféle Joker figura, aki minden alkalommal a frászt hozza rám! De ezért szeretem!
12 - Szinkron - A játék szinkronja nagyon jó! Ehhez nem lehet sok mindent hozzá fűzni, ahogy azt Square játékoknál megszokhattuk, igényes, és alapos.
13 – Hátas állatok - Ha meguntuk, hogy a hatalmas terepet gyalog járjuk be, később hátas állatok is a segítségünkre lehetnek! Ennek mindig örülök!
14 - Interakció - A játékban bármikor, tényleg bármikor megállhatunk, hogy az aktuális társainkkal beszélgessünk, megkérdezzük, mi a véleményük az aktuális történésekről, küldetésekről.
- Negatívumok -
1 - Nehézség - Nem is vitatom, a játék nem könnyű. Sőt, az elején igen nehéznek tűnhet, és folyamatosan tápolni kell. Nem nagy gond nekem, de lehet, hogy van vagy lesz olyan, akit ez zavarhat.
2 - Inventory - Az inventory elég érdekesen lett megoldva, minden karakternek van egy sajátja, ami igen limitált, és ebben tárolja a fegyvereit, ruháit is, plusz van egy közös, amiben minden más található. Nekem spec tetszik ez a rendszer, mert sokkal élethűbb, mint sok hasonló játékban, de biztosan sok mindenkit zavar, ha minden nagyobb harc előtt teljesen át kell rendezni az inventorykat.
3 - A mentési rendszer jó ugyan, de sajna elég kevés a mentési lehetőség, mondjuk ehhez hozzá jön az is, hogy szerencsére van afféle Town Portalunk, amivel bármikor haza menekülhetünk. Ez amolyan + is - is...
Na ennyit tudtam összeszedni a játéról, remélem elég meggyőző. Én egy rakat pénzt dobtam ki rá, és nem hogy nem bántam meg, de kicsit büszke is vagyok a választásomra. Az FF12 és hasonszőrű "nagyágyúk" mellett méltatlanul elfeledett játék ez, ami élményben maximumot nyújt, bárki is fogjon hozzá. Csak ajánlani tudom, és ha nem lenne elég meggyőző az értékelésem, lássuk a hivatalos adatokat!
1up.com
8.9 of 10
→
Edge (magazine)
8 of 10
print
Eurogamer
9 of 10
→
Games Aktuell
92 %
print
Weekly Famitsu
39 of 40
print
GameSpot.com
9 of 10
→
IGN.com
9 of 10
→
Maniac
93 %
→
Play Magazine
10 of 10
→
PSM3
90 of 100
print
World-Gaming.com
9.2 of 10
→
X-Play
5 of 5
televised
Metacritic*
89 of 100
Elérhetőségek:
Honlap:
http://www.dragonquest8.com/
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=zLvoUz76SXU
A Level 5 (Dark Cloud, Dark Cloud 2, Rogue Galaxy) és a Square-Enix összetették amilyük van, és Akira Toriyama 'art designer'(Chrono Trigger, Dragon Ball és Z) segítségével összehozták a Dragon Quest sorozat (akkor) legújabb részét, szám szerint a nyolcadikat. A lenyűgöző zenei hátteret Koichi Sugiyama biztosította.
A játék természetesen JRPG, ám immáron rengeteg extrával feltuningolva, ami mint tudjuk, mindig jól ment a level 5-os fiúknak. A játék összességében abbahagyhatatlan és lenyűgöző, de nem hagylak itt titeket ennyivel, érveket is fel kell sorakoztatnom magam és a játék mellé, és a sajnálatos (bár igen kevés. ) negatívumokat is elő kell állítanom.
Dragon Quest VIII - Journey of the Cursed King
-Pozitívumok- (az én egyéni meglátásom szerint, de álltalános JRPG fanatikus szemmel)
1 - " Akiradizájn! " - Akira Toriyama mester újra a nevét adta a sorozathoz, de most végre igazán megmutathatta mit tud, hisz a játék nyolcadik része végre 3d-ben pompázik! A játék kinézetére tehát nem lehet panasz Akira az egyik legegyedibb és persze legkeresettebb rajzoló japánban, az ő nevéhez köthetjük például a Dragon Ball sorozatot, ami mellett ugye senki sem ment el szó nélkül. Akik ismerik Akira stílusát, már tudhatják mire számíthatnak, eszméletlen humorra, és a jól ismert Akira mimikára!
Egy nagy + pont Akira miatt!
2 - humor - A humor elmaradhatatlan része minden egyes JRPG-nek, még a leg komolyabbaknak is. A Dragon Quest 8 azonban durván odarakja magát, és az ellenfeleket, az animációkat, a mimikát, a mozgásokat látva, legrosszabb esetben is félóránként (tápolással együtt! ) betegre kacaghatjuk magunkat. A játéknak nagyon egészséges humora van, amihez hozzátesz a nagyszerű szinkron és a nagyszerű animációs munka is. Grat és egy + az ingyen rekeszizom tréningért!
3 - Zene - A zene lenyűgöző, nagyon illik a hangulathoz, és jól hangszerelt.
4 - Harcrendszer - A harcrendszer folytatja a Dragon Quest sorozat hagyományait, így amíg kiválasztjuk a karaktereink cselekedeteit, egyfajta belül nézetből láthatjuk ellenfeleinket. Miután viszont kiválasztottuk az akciókat, a játék gyönyörűen leanimálja azokat, nagyon jó rendezéssel!
Az ellenfelek randomban támadnak meg, akár csak a Final sorozatban.
A lentebb belinkelt Trailerben megnézhetitek a harcot is.
5 - Terep és világtérkép - Az egyik legnagyobb pozitívuma a játéknak a ténylegesen teljesen bejárható hatalmas terep! Nincs külön világtérkép, mindent bejárhatsz és a világ hatalmas. Két város közt valóban át kell utaznod, közben pedig arra kalandozol, amerre csak akarsz. Ez nagyon nagyot dob a hangulaton és nem "csövekben" mászkálsz, mint a Final X-ben, vagy pl a Rogue Galaxy-ban. Nagy piros +!
6 - Egy apróság! - Ez tényleg apróság, de majd leesett az állam, amikor megláttam. Ha a karakterünkkel egy dungeonba lépünk be, azonnal előveszi a fákját, és úgy haladunk tovább! Apróság, de nagy odafigyelésre vall! Grat!
7- Napszakok váltakozása - Egy újabb pozitívum, ami már nem is olyan apró! A napszakok ténylegesen, gyorsítottan ugyan, de valós időben folynak, hajnalodik, esteledik stb... de olyan élethű színkezeléssel, hogy csak na. A nap tényleg mozog, akár csak a hold, lemennek és feljönnek, ahogy azt kell. A városban éjszaka bezárnak a boltok, és ha bemegyünk egy-két hátba, ott bőszen horkolnak az emberek, akikkel nappal találkozhatunk.
8 - Halál - Az egész Party halála esetén a játék nem visz vissza a főmenübe, hanem ugyan olyan szinten, beállításokkal, tárgyakkal, szóval minden nemű változtatás nélkül vissza rak a legközelebbi mentési ponthoz, vagyis templomhoz, és onnan folytathatod, ahol abbahagytad, mentés betöltése nélkül. Csak egy kevés pénzbe kerül, de így is sokkal kevesebb bosszankodással jár a halál! Jó ötlet!
9 - Munchie a pocok! - Munchie a pocok a főhősünk kis segítője, aki mindig ott kandikál kifele a zsebünkből. Nem csak hangulat elem, de komoly részese a játéknak, ugyan is bizonyos helyekre csak vele juthatunk be, ilyenkor pedig konkrétan a kis szőröst kell irányítanunk, ami nagyon hangulatos, aranyos, és persze vicces! Ő az egyik kedvenc elemem a játékban.
10 - Skillpontok - A skillpontok elosztása nem nagy újítás, de jó megoldással, jó ötletekkel nagyon hasznos lehet. A különböző képességeket akkor kapjuk, ha a skilljeink eléggé felfejlődnek. Minden karakter más és más skillekre specializálódhat, amik között vannak érdekességek is, az én főszereplőm például a bumeráng fegyverre specializálódott.
11 - BOSS - A főellenfelünk nagyon színpatikus (persze rossz értelemben ) és nagyon egyedi is! Afféle Joker figura, aki minden alkalommal a frászt hozza rám! De ezért szeretem!
12 - Szinkron - A játék szinkronja nagyon jó! Ehhez nem lehet sok mindent hozzá fűzni, ahogy azt Square játékoknál megszokhattuk, igényes, és alapos.
13 – Hátas állatok - Ha meguntuk, hogy a hatalmas terepet gyalog járjuk be, később hátas állatok is a segítségünkre lehetnek! Ennek mindig örülök!
14 - Interakció - A játékban bármikor, tényleg bármikor megállhatunk, hogy az aktuális társainkkal beszélgessünk, megkérdezzük, mi a véleményük az aktuális történésekről, küldetésekről.
- Negatívumok -
1 - Nehézség - Nem is vitatom, a játék nem könnyű. Sőt, az elején igen nehéznek tűnhet, és folyamatosan tápolni kell. Nem nagy gond nekem, de lehet, hogy van vagy lesz olyan, akit ez zavarhat.
2 - Inventory - Az inventory elég érdekesen lett megoldva, minden karakternek van egy sajátja, ami igen limitált, és ebben tárolja a fegyvereit, ruháit is, plusz van egy közös, amiben minden más található. Nekem spec tetszik ez a rendszer, mert sokkal élethűbb, mint sok hasonló játékban, de biztosan sok mindenkit zavar, ha minden nagyobb harc előtt teljesen át kell rendezni az inventorykat.
3 - A mentési rendszer jó ugyan, de sajna elég kevés a mentési lehetőség, mondjuk ehhez hozzá jön az is, hogy szerencsére van afféle Town Portalunk, amivel bármikor haza menekülhetünk. Ez amolyan + is - is...
Na ennyit tudtam összeszedni a játéról, remélem elég meggyőző. Én egy rakat pénzt dobtam ki rá, és nem hogy nem bántam meg, de kicsit büszke is vagyok a választásomra. Az FF12 és hasonszőrű "nagyágyúk" mellett méltatlanul elfeledett játék ez, ami élményben maximumot nyújt, bárki is fogjon hozzá. Csak ajánlani tudom, és ha nem lenne elég meggyőző az értékelésem, lássuk a hivatalos adatokat!
1up.com
8.9 of 10
→
Edge (magazine)
8 of 10
Eurogamer
9 of 10
→
Games Aktuell
92 %
Weekly Famitsu
39 of 40
GameSpot.com
9 of 10
→
IGN.com
9 of 10
→
Maniac
93 %
→
Play Magazine
10 of 10
→
PSM3
90 of 100
World-Gaming.com
9.2 of 10
→
X-Play
5 of 5
televised
Metacritic*
89 of 100
Elérhetőségek:
Honlap:
http://www.dragonquest8.com/
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=zLvoUz76SXU
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Emtrexx írta:Wow jó sokat írtál! A nyáron, ha letudtam minden leadandómat, csinálhatnánk belőle cikket a főoldalra.
Jahh, ilyen 'játéktesztelős', 'cikkírós' dolgokban benne vagyok!
- Óhh és kimaradt egy másik pozitívum is, az alkímia, aminek a segítségével két tárgyból egy harmadikat lehet létrehozni. A tárgyak bármik lehetnek, de persze vannak gyűjthető receptek, aki viszont időtúltengésben szenved, nyugodtan kipróbálhat mindent mindennel, össze fog jönni valami.
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Re: Dragon Quest 8
Nos egy nagy szünet után végül csak kijátszottam a gámát, és 85 óra játékidő után azt kell hogy mondjam, hogy összetettségével és végkifejletével, valamint a több mint egy órás "interaktív" vagyis játszható outrójával ez volt (a Final Fantasy 8-al egyetemben, és megelőzve minden más FF-et) életem legnagyobb RPG-Kaland élménye! Még mindig a hatása alatt vagyok. Úgy megkönnyeztem a végét, mint egy kisgyerek, mint még legutóbb talán a Final Fantasy 8-at első kijátszása során.
Jah, és Emmtrex, ha nem bánod, írnék egy teljes, és összefogó tesztet a főoldalra.
Jah, és Emmtrex, ha nem bánod, írnék egy teljes, és összefogó tesztet a főoldalra.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Re: Dragon Quest 8
Természetesen várjuk!
Re: Dragon Quest 8
Hamarosan (július 23.án) jön a kilencedik rész is angolul bár igaz hogy csak DS, de nagyon szépen néz ki, és ebben is a 100 órát közelíti a játékidő, és a famitsutól is 40/40 pontot kapott, és japánon belül sikeresebb lett mint a final fantasy 13
http://www.youtube.com/watch?v=MzXl9qHw0iY nézzétek meg, ti mit szóltok hozzá? Én a DSes dragon quest 5 REmake óta dragon quest rajongó vagyok...
http://www.youtube.com/watch?v=MzXl9qHw0iY nézzétek meg, ti mit szóltok hozzá? Én a DSes dragon quest 5 REmake óta dragon quest rajongó vagyok...
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Re: Dragon Quest 8
Az ilyen mesterművek miatt sajnálom a legjobban, hogy nincs DS-em...
Re: Dragon Quest 8
jó,szép,meg minden,de az ff-eknél nem jobb
Re: Dragon Quest 8
De jobb, én az FF13mat meguntam az első lemezt nagy unalmasan lassan kijátszottam a másodiknak asszem neki sem állok, míg speciel a DSes Dragon Quest 5öt le se tudtam tenni (meg azóta kijátszottam a 4et, és a 7et is, nagyon jók, mindegyik hónapokig tartott), várom a 9et.
Mellesleg a Dragon Quest fejlesztője a Level-5 a Ghimbli stúdióval közösen csinál új játékot PS3ra és DSre, a címe Ni No Kuni, csak ajánlani tudom
ps3: http://www.youtube.com/watch?v=M8dBgvV3ltM
ds: http://www.youtube.com/watch?v=GfAYlxsYayM
szerintem a level5 játékai messze nagyobbak az újabb FFeknél.
Mellesleg a Dragon Quest fejlesztője a Level-5 a Ghimbli stúdióval közösen csinál új játékot PS3ra és DSre, a címe Ni No Kuni, csak ajánlani tudom
ps3: http://www.youtube.com/watch?v=M8dBgvV3ltM
ds: http://www.youtube.com/watch?v=GfAYlxsYayM
szerintem a level5 játékai messze nagyobbak az újabb FFeknél.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Re: Dragon Quest 8
Én úgy tudom hogy a Dragon Quest Japánban is sokkal népszerűbb az FF-eknél, az is volt szinte mindig, csak valamiért nyugaton nem terjedt annyira el.
Mondjuk én még nem játszottam vele, szóval nem tudok alátámasztani semmit
Mondjuk én még nem játszottam vele, szóval nem tudok alátámasztani semmit
- Darten
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2007. ápr.. 13. 21:02
- Tartózkodási hely: Ahol sötét van és nincs meleg
Én játszottam a Nyolccal, tetszett is, vicces, meg olyan igazi Classic RPG hangulata van. Bár én utálom amikor a főhős néma, meg mikor neked kell kitalálnod a nevét és ennél fogva senki nem fog a neveden szólítani... De ez nem hiba, ez ízléskérdés.
Viszont nagyon rég nem folytattam, irgalmatlan nehéz bossra leltem, és abbahagytam.
De szerintem érdemes tenni vele egy próbát, ez egy amolyan kedves játék.
És aki játszott vele, annak természetesen Cor Blimey!
Viszont nagyon rég nem folytattam, irgalmatlan nehéz bossra leltem, és abbahagytam.
De szerintem érdemes tenni vele egy próbát, ez egy amolyan kedves játék.
És aki játszott vele, annak természetesen Cor Blimey!
Re: Dragon Quest 8
Na kijött a Dragon Quest 9 amerikában (európába 23.án fog megjelenni), eddig tíz órám van benne, de én azt mondom, hogy eddig az év játéka (komolyan!), de ezt nyugaton biztosan nem fogják elismerni, ott az emberek ha egy labirintusbsan több elágazás van, és esetleg a főellenfeleknél kicsit gondolkodni(!) kéne, hogy most éppen melyik támadás a hatásosabb a bestia ellen, nem csak gombokat kell püfölni, az már túl bonyolult az amcsiknak...
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Dragon Quest 8
Amerika japántól keletre van. Ja, bocs, csak szeretek hülyeségeket írni
- Darten
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2007. ápr.. 13. 21:02
- Tartózkodási hely: Ahol sötét van és nincs meleg
Nem tudom, miért kell az amerikaiakat hülyézni. Jó, igen, tudom, ez a divat most, de akkor is baromságnak tartom, sőt, annál inkább. A Metal Gear sorozat is nagy siker volt az USA-ban, pedig az nem egy hülye játék.
Na mindegy, csak idegesít ez a dolog. Szerintem ott is ugyanannyi marha van százalékban, mint itt, csak nagyobb létszának nagyobb szám az a bizonyos százaléka.
Hogy legyen a témába vágó dolog is, kérdeznék egy spoilereset azoktól, akik végigjátszották esetleg: Ott tartottam, amikor abbahagytam, hogy le kéne győzni Dhoulmagust, először van vele boss harc. Gondolom, nem itt van a játék vége. A kérdésem annyi, hogy mennyi van még? Sok?
Na mindegy, csak idegesít ez a dolog. Szerintem ott is ugyanannyi marha van százalékban, mint itt, csak nagyobb létszának nagyobb szám az a bizonyos százaléka.
Hogy legyen a témába vágó dolog is, kérdeznék egy spoilereset azoktól, akik végigjátszották esetleg: Ott tartottam, amikor abbahagytam, hogy le kéne győzni Dhoulmagust, először van vele boss harc. Gondolom, nem itt van a játék vége. A kérdésem annyi, hogy mennyi van még? Sok?
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Dragon Quest 8
Ezt viszont én tartom hülyeségnek, nem hiszem, hogy mindenhol ugyanolyan százalékban lennének hülyék.
Meg amúgy sem nem a társadalom összetétele, meg az átlagember felfogása,élete, hozzáállása sem. Ott mások az igények, és igenis, az átlag ember "lexikális tudása" kisebb, mert egyszerűen nincs rá igény, nem várják el tőle, nincs rá szükség.
Meg amúgy is, ha %ban ugyanolyan lenne az "okos, meg nem okosok" összetétele, akkor nem lenne, hogy egy kisebb, kevesebb létszámú országból több tudós,kutató,feltaláló kerülne ki.
Bocs az OFF-ért, Kaktusz-bácsi, ha egyszer felnéz, nyugodtan törölheti.
Meg amúgy sem nem a társadalom összetétele, meg az átlagember felfogása,élete, hozzáállása sem. Ott mások az igények, és igenis, az átlag ember "lexikális tudása" kisebb, mert egyszerűen nincs rá igény, nem várják el tőle, nincs rá szükség.
Meg amúgy is, ha %ban ugyanolyan lenne az "okos, meg nem okosok" összetétele, akkor nem lenne, hogy egy kisebb, kevesebb létszámú országból több tudós,kutató,feltaláló kerülne ki.
Bocs az OFF-ért, Kaktusz-bácsi, ha egyszer felnéz, nyugodtan törölheti.
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
1. Nincs olyan, hogy "okos" ember. Az észt nem lehet pontokban mérni logikai feladványokkal, bármit is mond a fősodor. A lexikális tudás önmagában semmit sem ér, és hasznossága egyébként is viszonylagos.
2. Kaktusz-bácsi ne bántsa akmalt, amiért a magyar übermens ideáját népszerűsíti. Neki ez fontos.
3. Az amcsik nem véletlenül olyanok, amilyenek. Azzal, hogy lehülyézed őket, vagy véded őket, hogy jaj, nem kéne lehülyézni senkit, mert az olyan hülyeség, azzal igazából egy kicsit sem vizsgáltad meg a kérdést.
4. A társadalom... a társadalom! (belsős, de akkor is minek)
2. Kaktusz-bácsi ne bántsa akmalt, amiért a magyar übermens ideáját népszerűsíti. Neki ez fontos.
3. Az amcsik nem véletlenül olyanok, amilyenek. Azzal, hogy lehülyézed őket, vagy véded őket, hogy jaj, nem kéne lehülyézni senkit, mert az olyan hülyeség, azzal igazából egy kicsit sem vizsgáltad meg a kérdést.
4. A társadalom... a társadalom! (belsős, de akkor is minek)
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re:
Hollandiába rámszóltak, hogy figyeljek, ott egy tehén, tudom-e mi az. Igennel válaszoltamolf írta:1. Nincs olyan, hogy "okos" ember. Az észt nem lehet pontokban mérni logikai feladványokkal, bármit is mond a fősodor. A lexikális tudás önmagában semmit sem ér, és hasznossága egyébként is viszonylagos.
- Emtrexx
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 4184
- Csatlakozott: 2004. okt.. 26. 6:05
- Tartózkodási hely: Notre Dame tornya
- Kapcsolat:
Re: Dragon Quest 8
Szerintem az amerikaiak nem genetikailag hülyék, hanem az életmódjuk miatt tudnak kevesebbet a világról. Túl kényelmesen elvannak ahhoz, hogy olyasmikkel foglalkozzanak, amik nem közvetlenül érintik őket, és a saját országuk belső kis szabályainak megfelelés köti le az energiáikat (suliban: jaj melyik iskolai kaszthoz tartozzak, felnőttként: jaj, hol tankoljak olcsóbban, stb). És mivel mindenben a kényelmesebb megoldásokat szeretik, valószínű hogy ugyanez a játékokkal kapcsolatos szokásaikban is jelentkezik. Kivételek természetesen vannak.
(És természetesen az is lehet, hogy nincs igazam )
(És természetesen az is lehet, hogy nincs igazam )
- akmal888
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2940
- Csatlakozott: 2006. júl.. 15. 19:14
- Tartózkodási hely: Valahol Székesfehérváron
Re: Dragon Quest 8
Na, ezzel egyet tudok érteni.
- mahdi
- Kitartó fórumozó
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007. márc.. 25. 16:18
- Tartózkodási hely: A Hetedik szarka eldugott sarka
Re:
Nah ezt csak most láttam:Darten írta: Ott tartottam, amikor abbahagytam, hogy le kéne győzni Dhoulmagust, először van vele boss harc. Gondolom, nem itt van a játék vége. A kérdésem annyi, hogy mennyi van még? Sok?
Válasz: Hát igen, sok van hátra, nem is kicsit Az első harc vele kb a játék negyedénél van... És ha minden extrát is ki akarsz csikarni a játékból, még messzebb a vége. Nekem 97 órám volt a játékban a végére. (ennél többet csak az FF8-al törődtem (amikor minden extrát megcsináltam meg mindenkit maxra húztam) meg a Persona 3 volt 100óra felett, olyan 110 körül.)
Mindenesetre nálam a DQ8 minden idők legjobb JRPG-je. Nem jobb, ha szentimentalitásról van szó, mint az FF8, nem jobb ha sztoriról mint a persona 3-4, nem jobb rendszerében, mint a shadow hearts, de összességében, minden szempontot összevetve, mégis ez a legjobb. A 9. rész is nemsokára kezemben lesz, mert a nagyobbik bátyám végre vesz egy DS-t. Amt szépen le is fogok nyúlni, egy DQ9 kijátszás erejéig
- olf
- Tiszteletbeli tag
- Hozzászólások: 2315
- Csatlakozott: 2005. nov.. 4. 23:43
- Tartózkodási hely: Nem tartózkodom
- Kapcsolat:
Nekem megvan a játék vagy egy éve. Különleges hangulat kell hozzá, hogy nekimenjek. A "retro" szónál a szótárban ez a játék szerepel, RPG Makerrel is semmi perc alatt meg lehetne csinálni 2D-ben ugyanezt. De pont a halogatás miatt lesz majd meg a végére a "monumentális kaland" érzése.
(Jujj, van még egy nyugatiasabb stílusú gyakós RPG-nk, amit ko-opban tolnánk öcsémmel, de már vagy négy éve nem tudjuk végigjátszani... Egyszer akkor is megcsináljuk!)
(Jujj, van még egy nyugatiasabb stílusú gyakós RPG-nk, amit ko-opban tolnánk öcsémmel, de már vagy négy éve nem tudjuk végigjátszani... Egyszer akkor is megcsináljuk!)